Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten asiakaspalvelijan pitäisi toimia ruuhkatilanteessa mielestäsi?

Vierailija
22.04.2024 |

Kun samaan aikaan pitäisi palvella kaikkia asiakkaita kunnolla ja ajan kanssa ja kuitenkin kiirehtiä, että odottavat asiakkaat eivät hermostu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikaa ei ole niin ei sitä loputtomasti käytetä. Jos hetki on ruuhkainen eikä ajan kanssa ole aikaa palvella siitä kerrotaan asiakkaalle asiallisesti ja kehotetaan tulemaan ajankohtaan joka ei ole ruuhkainen tai sitte varataan se aika asiakkaalle erikseen siinä järjestyksessä kun he aikaa ovat varaamassa/jonottamassa.

Vierailija
2/2 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ruuhkaa niin sitte palvellaan nopeammin, ainostaan urpoasiakkaat ja päälliköt ei sitä ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla