Olen töissä parinkymmenen hengen yrityksessä ja firman omistaja/pomo on sanonut että ikäviä asiakkaita saa haistatella, hän ottaa vastuun
Kuulemma haistattelee vielä pahemmin jos joku kehtaa valittaa.
Kommentit (7)
Kärttyisiä akkoja ja ukkoja tai narsistisia somenaisia ei pidä yhdenkään aspan sietää.
Tuollaisia yrityksiä kaivataan Suomeen lisää. Emme ole mikään Jenkkilä jossa asiakas saa vaikka paskantaa tiskille ja on aina oikeassa.
No, hoituu se reklamaatio käräjäoikeudenkin kautta, kun apinat eivät kanna vastuutaan.
Nimimerkki: Mitä pskaa te taas olette duunanneet?!
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia yrityksiä kaivataan Suomeen lisää. Emme ole mikään Jenkkilä jossa asiakas saa vaikka paskantaa tiskille ja on aina oikeassa.
Tuota noin, ollessani Jenkkilässä en huomannut päällepaskantajia.
Se oli siellä hyvin, vaikka kaikki muu ei aina ollutkaan.
Olin aiemmin töissä firmassa, missä omistaja sanoi, että asiakkaille ei vi**uilla.
Jos asiakkaiden kanssa tuli sellaisia ongelmia ja että vika oli asiakkaassa, niin sitten omistaja tuli vi**uilemaan asiakkaalle.
Kerran se tuli sivuun kuuntelemaan asiakkaan väkytystä, hetken päästä tuli kysymään mikä on homman nimi ja mitä numerot näyttää. Otti lompakosta 100€ setelin antoi sen asiakkaalle ja sanoi, että satanen on sinun, jos et ikinä enää tule meille asiakkaaksi.
Negatiivinen sana leviää huomattavasti helpommin kuin positiivinen. Turha ihmetellä jos asiakaskunta vähenee :D
10+
Todellakin oikea asenne!