Yritysten palautteenanto/yhteydenottopaikka
Miksi monilla yrityksillä on netissä sivusto, ja siinä yhteydenotto"laatikko"/ palautteenantopaikka, ja kun annat palautetta/ otat yhteyttä saadaksesi yhteyden ko. yritykset eivät ota yhteyttä tai vastaa palautteeseesi?
Meneekö Suomessa yrityksillä tosissaan niin hyvin, että he eivät kaipaa lisää asiakkaita? Esimerkkini koskee muutamaa eri alojen pienyrittäjiä.
Onko muilla samoja kokemuksia?
Kyseessä mm siivousalan yritykset, remonttialan yritykset, suutari jne
Kommentit (7)
Minulla on samoja kokemuksia.
Siivousalan yrittäjillä ( kotisiivous) taitaa olla tällä hetkellä niin paljon asiakkaita kotitalousvähennyksestä johtuen, että eivät tarvitse lisää asiakkaita
Sillä alalla olisi kyllä töitä. Vinkiksi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinne kanavoidaan hullujen yhteydenotot.
Mitä hullua on jos kysyy asiallisesti, että paljonko maksaa se ja se, ja onnistuisiko silloin ja silloin, mutta ei saa vastausta?
Suomalaiset yritykset/yrittäjät eivät osaa käyttää palautetta toimintansa kehittämiseen. Oikea osoite palautteelle on julkisuus ja yritykselle mainehaitta voi olla fataalinen. Oikea keino antaa palautetta on äänestää jaloilla.
Ilmeisesti kyseisestä firmat eivät halua asiakkaita?
On samoja kokemuksia ja jos ottavat yhteyttä menee viikosta kahteen. Yleensä asia ei palautetta antamalla edes selviä.
Itseäni ärsyttää lässynläää- lää palaute, jonka saat, kun saat huonoa kohtelua jossain firmassa...grrr. Tai kysyt, että kuuluuko palveluun tämä tai tämä
" Kiitos palautteestasi. Palveluun kuuluu lässyn läää lää lää.....Ei edes lueta kysymystäsi, vaan annetaan sama tusinavastaus, mikä annetaan kaikkiin aaiakaspalautteisiin.
Sinne kanavoidaan hullujen yhteydenotot.