Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sama mies mainosäänenä sekä ei-kaupallisilla ja kaupallisilla tv-ja radiokanavilla jo 1990 luvulta alkaen

Vierailija
03.03.2024 |

Miten brändimainostajat suostuvat valitsemaan täysin saman miesäänen myös kilpailevan tuotteen kanssa?

Olettaisin, että Suomesta voisi halutessaan löytää ammattitason mainosääniä - se varmaan kustantaisi tietty enemmän. Ilahtuisin, jos mainostajat haluaisivat arvostaa valinnoillaan myös kuluttajiaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jumala vieläkö jossain mediassa saa olla mies äänessä ja esillä? Kyllä se pitää korvata naisella kiireesti

Vierailija
2/2 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sentään löytyy joskus naisääniä. Hyvä. Mainostajat eivät tosin taida haluta valita kuin saman miesäänen, joka terrorisoi jotain 90% kaikista mainosäänistä. Huokaava spanieli !

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan