Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Giganttiin ei voi enää laittaa sähköpostia, videopuhelu ainut vaihtoehto?

Vierailija
27.02.2024 |

Siis jos tarkoitus kysyä tuotteesta. Ei hirveästi kiinnosta alkaa videopuheloida myyjän kanssa ennen nettiostoa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta koko Gigantti enää. Kun oli se huijauskohu syksyllä, jouduin menemään Giganttiin ostoksille, ja taas yrittivät heti huijata. Sitten kun siitä huomautin, niin puolustelivat myyjäkollegaansa, että ei se tahallaan niin tehnyt. Naurettavaa ja rikollista toimintaa.

Vierailija
2/11 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Gigantti.

Vierailija
4/11 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis TÄ? En ikimaailmassa soittaisi videopuhelua kuin työasioissa. 

Vierailija
5/11 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää enää sähköpostitse nykyaikana

Vierailija
6/11 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymälään voi myös soittaa ihan normaalin puhelun tai mennä fyysisesti käymään myymälässä ja esittää kysymyksensä ihan livenä kasvokkain oikealle ihmiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myymälään voi myös soittaa ihan normaalin puhelun tai mennä fyysisesti käymään myymälässä ja esittää kysymyksensä ihan livenä kasvokkain oikealle ihmiselle!

Tämä saattaa tulla yllätyksenä, mutta kaikki eivät asu Gigantin myymälän lähistöllä, mikä osaltaan motivoi tekemään ostoksia netissä.

 

Vierailija
8/11 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopuheluinkin voi laittaa jonkun avatarin esimerkiksi Pandan puhumaan, joten mikä on hyöty?

Nykyään meilläkin palavereissa kellään ei ole kuvaa, tai joku avatar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myymälään voi myös soittaa ihan normaalin puhelun tai mennä fyysisesti käymään myymälässä ja esittää kysymyksensä ihan livenä kasvokkain oikealle ihmiselle!

Ainakaan nettisivuilla ei ilmoiteta myymälöiden numeroita vaan yleisnumero mihin tarvittaessa soittaa.

Vierailija
10/11 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai selvittää esim. LinkedInistä sopivan johtajan ja pistää sähköpostia suoraan hänelle. Hiljalleen ehkä oppivat tarjoamaan asiakkaille ilmaisia palautekanavia. En todellakaan maksa asiakaspalvelunumeroon soittamisesta, jos olen vaatimassa korvausta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä asiasta, mutta voisiko videopuhelun syynä olla se että ennen on soitettu Giganttiin normipuheluita joissa on alettu selostamaan jonkun Gigantista ostetun laitteen vikaa, niin videopuhelussa myyjä näkee laitteen joten on ehkä helpompi kommentoida vika-asioita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän