Tällä lauseella voi yritykset haistattaa paskat kaikille: Yksittäisiä asiakastapauksia emme voi julkisesti kommentoida.
Kommentit (11)
Totta.
Ärsyttävää. Jos itse olisin yrittäjä, jota vastaan media panettelee, niin todellakin kertoisin hyvän maun rajoissa, miten asia on.
En kertoisi, että "Se asiakas oli Möttösen Töppönen Juupajoelta, osti XXL-tekop!mperon ja palautti sen selvästi käytettynä."
Kertoisin, että "juu, yhden asiakkaan kanssa on tässä ollut ristiriitaa siitä, että hän palautti ostamansa tuotteen käytettynä, eikä laki velvoita meitä korvaamaan tässä asiassa."
Case closed.
Eihän ne voi, syyllistyvät muutoin rikokseen.
Yksittäistapaus, en nyt ihan heti tunnista, emme ole tässä osapuoli, asiakaspalvelumme on tietoinen, olemmeolleet yhteydessä asiakkaaseen/maahantuojaan...
Vierailija wrote:
Eihän ne voi, syyllistyvät muutoin rikokseen.
Mihin rikokseen, jos ei kerro mitään tunnistettavaa tai kunniaa loukkaavaa?
Viranomaisetkin aina menevät tuon taakse, että "yksittäistapauksia ei voi kommentoida". Mutta ajattelisin, että jos se toinenkin osapuoli on jo antanut tapauksesta tietoja julkisuuteen, niin muillakin on oikeus sanoa siitä jotain.
Poliisikuulustelussa kun konstapeli sanoo että olet sitten keitellyt pontikkaa, niin voi vastata että en kommentoi yksittäistapauksia, mutta yleisellä tasolla on normaalia ostaa kaupasta hiivaa ja sokeria.
Vierailija wrote:
Poliisikuulustelussa kun konstapeli sanoo että olet sitten keitellyt pontikkaa, niin voi vastata että en kommentoi yksittäistapauksia, mutta yleisellä tasolla on normaalia ostaa kaupasta hiivaa ja sokeria.
Tätä tapaahan voisi laajentaa tosiaan vähän joka elämänalueelle: yksittäistapaus!
Ei se tarkoita että asia on käsitelty, sitä vain ei käsitellä julkisesti koska se on yrityksen ja yksittäisen asiakkaan välinen asia.
Olisihan se kiva, että vuokralainen itkisi medialle, että kämppä irtisanottu, missä hän nyt asuu ja sitten vuokranantaja kertoisi, että niin, sillä on vuokrat maksamatta 4 kuukaudelta, oikeuden kautta haettu häätö ja lisäksi käräjäoikeudessa pahoinpitelysyyte sekä tuore tuomio kannabiksen kasvattamisesta. Että se elelee siellä semmoista häiritsevää elämää, siitä se häätö sitten tuli. Ja kun tuo mainitsi, että lapsensa jää ilman kotia, niin eikös ne otettu huostaan jo vuosi sitten.
Vierailija wrote:
Ei se tarkoita että asia on käsitelty, sitä vain ei käsitellä julkisesti koska se on yrityksen ja yksittäisen asiakkaan välinen asia.
Onko`yksityisasia,jos asiakas on jo siitä Iltalehteen jo ilmoittanut?
Niin no, kaikki asiakastapauksethan on yksittäisiä. Silloinhan ei tarvitse ottaa kantaa tai vastata mihinkään kyselyyn tai palautteeseen. Ylimielistä perseilyä. Käy yrityksen maineen päälle ja loppuviimein yrityksen menestymisen päälle.