Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VR lähetti asiakastyyvyäisyyskyselyn

Vierailija
21.10.2023 |

yhden junamatkan suhteen. No, vahinko kun ei lähettänyt sen paluujunan suhteen sitä kyselyä. Ehkä sen vuoksi siitä ei kysellä, koska se JUNA ON AINA MYÖHÄSSÄ! 

Niin kuin tälläkin kertaa. Ja juu, Helsingissä puolen tunnin vaihtoväli junasta pikavuorobussiin, eli matka rautatiesasemalta Kampin terminaaliin on niin lyhyt, että jos VR joskus onnistuisi näissä juniensa aikatauluissa pysymään, niin ei olis mikään kiire. Vaan ei, vaan ei, se on aina tämä yksi juna kun sakkaa. Oli saa mikä tahansa. Kerran on käynyt niin, että oli pakko jäädä sitten stadiin ja ostaa vr:lle lippu viimeiseen yön junaan, jotta pääsi asunnolleen, mutta kun tuo myöhästyminen ei ylittänyt määrättyä rajaa ja toisaalta koska myöhästyminen johtui raidekunnostapidosta vastaavasta yrityksestä, niin mitään korvauksia et ollut oikeutettu saamaan!

 

No, mitäs otat siihen junaan lipun... Pakko ottaa, pakko ottaa! Koska muuta yhteyttä ei siihen vuorokauden aikaan ei ole.

 

Ja nyt viimeksi, juu, lisähankaluutta siihen kiireeseen tuo se, että käytävän junassa tukkii joku leveähelmainen tyyppi joka asettaa vieläpä sen matkalaukkunsakin siihen niin, että yli pitäs hypätä. No, ei auta kuin tunkea vaan, tunkea koko käytävän tukkivan porukan läpi jotta pääsee edes lähemms rautatieaseman päätyä, jottei tarvitse sitten väkitungoksessa ulkonakin pyrkiä eteenpäin!

 

No, miksei VR tästä toisesta junasta siis asiakastyytyväisyyskyselyä lähettänyt.

 

Onneksi VR ei sentään arponut minulle istumapaikkaa siihen leveän helman viereen. KIITOS EDES SIITÄ!

 

VR - asiakaspalvelun suhteen, jopa henkilökunnan puolesta, silkkaa kuraa! 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä