Siis voi kettu että hatuttaa iäkkäiden vanhempien täysi lapatossuilu huijareiden suhteen!!!!
Mikä ihme siinä on niin vaikeaa sanoa kiitoshei ja painaa punaista luuria kun huijarifirma soittaa tyrkytyspuhelua? Ja miksi pitää avata ovi ja jäädä keskustelemaan ovelle ilmestyvien myyjien kanssa yhtään mitään?
Onko nämä muka ne samat vanhemmat jotka piti perheessä tiukkaa jöötä ja joka toinen sana oli EI!, kun oltiin lapsia?
Kommentit (5)
Yksinäinen ihmine avaa oven.Toivossa joku tulee kylään. Toinen eivät ymmärrä laitaa esim.Suoramarkinoiti kieltoa maistratiin. Kuin puhelin operaattorille. Jotta nitä myyti puheluja ei tule,tai postissa kirjeitä voitat,kun vastaat tai tilaat halvalla jotain ymm
Pankki, jonka asiakkaana vanhemmat olleet koko elinaikansa, oli sitten myynyt heille pitkän lainan jossa korko on isompi kuin lyhennys... Eli maksavat ainakin tuplasti sen mitä ottivat lainaa.
Vois sanoa että vi tut taa aika rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen ihmine avaa oven.Toivossa joku tulee kylään. Toinen eivät ymmärrä laitaa esim.Suoramarkinoiti kieltoa maistratiin. Kuin puhelin operaattorille. Jotta nitä myyti puheluja ei tule,tai postissa kirjeitä voitat,kun vastaat tai tilaat halvalla jotain ymm
Avauksen vanhemmat eivät tod ole yksinäisiä. Kyllä tuossa on kyse ihan vaan pelkästä pehmoilusta ja tuntemattomien mielistelystä. Ei uskalleta olla hankalia tms.
ap
Laitoin mun äidin puhelimeen markkinointikiellon just tämän vuoksi. Lisäksi tein liittymään eston joka estää soittamasta maksullisiin palvelunumeroihin (oli soittanut johonkin pirun tv-visaan joka maksoikin sitten 50€) Täältä https://www.asml.fi/kieltopalvelut/
Mun äiti kans joutuu aina ongelmiin kaikkien puhelinmyyjien kanssa, kun tilaa jotain. Sitten alkaa tulla vakiotilaus, vaikka on luullut, että kertatilaus. Kun yrittää soittaa tilauksen lopettaakseen, puhutaan siellä englantia...voi taivas. Parikin kertaa olen joutunut näitä peruuttamaan.