Paras asiakaspalvelu
Kommentit (4)
Pienissä putiikeissa joissa omistaja itse palvelee asiakkaita. Hän antaa yksilöllistä palvelua, koska hän tuntee tuotteensa, asiakkaansa kokemuksensa perusteella ja hän on motivoitunut saamaan asiakkaan kauppaan uudestaan, olemalla vilpitön ja myymällä sopivan tuotteen, jolla perusteella asiakas palaa takaisin.
Eräässä farkkuihin ja merkkivaatteisiin erikoistuneessa liikkeessä olevalta myyjältä. Kysyi minkämalliset ja väriset farkut, sanoin mallin sekä värin ja toi minulle juuri oikean malliset, väriset ja kokoiset farkut. Sovitin ja ostin. En ollut aikaisemmin käynyt tämmöisessä liikkeessä, jossa myyjä osaa vain katsomalla hakea juuri oikean koon. (Olen siis aikaisemmin käynyt semmoisissa kaupoissa missä pitää itse tietää oma koko eikä myyjät ole olleet paikalla tai eivät ole osanneet auttaa)
Vierailija kirjoitti:
Eräässä farkkuihin ja merkkivaatteisiin erikoistuneessa liikkeessä olevalta myyjältä. Kysyi minkämalliset ja väriset farkut, sanoin mallin sekä värin ja toi minulle juuri oikean malliset, väriset ja kokoiset farkut. Sovitin ja ostin. En ollut aikaisemmin käynyt tämmöisessä liikkeessä, jossa myyjä osaa vain katsomalla hakea juuri oikean koon. (Olen siis aikaisemmin käynyt semmoisissa kaupoissa missä pitää itse tietää oma koko eikä myyjät ole olleet paikalla tai eivät ole osanneet auttaa)
Samanlainen tapaus sattui itselleni Lempäälän Ideaparkissa. Menin farkkukauppaan ja siellä vanhempi, n50v miesmyyjä vilkaisi kerran ja toi minulle, monta vuotta vanhemmalle naisihmiselle yhdet farkut. Sopivat täydellisesti!
Sitä ennen joskus teininä olin ostoksilla Tampereella Honkosella. Meinasin ostaa liian pienet farkut, mutta myyjä sanoi suoraan että ota numeroa suuremmat.
Tässä ne kaksi hyvää kokemusta mitä minulla on.
Joskus(liian) kauan sitten niissä, joissa sai olla rauhassa ja myyjien ei ollut pakko mielistellä palkkansa eteen.