Onko tämä jo kohtuutonta, Nelosen bond- elokuvassa mainostauko 6 min, 38 sek!
Saattaa olla jo ennestään pitkässä elokuvassa vieläkin pitempiä mainostaukoja lopun lähestyessä!
Elokuvan juoni alkaa jo unehtua tuossa ajassa ja parempi olisi vaikka useita lyhyitä mainossarjoja jossa käytettäisiin yksi mainos silloin tällöin ja myös yksittäisen mainoksen pituus olisi rajoitettu!
Tai elokuvateatterin tyyliin mainoksia vaikka ennen ohjelmaa tuo 15 minuuttia tai puoli tuntia elokuvan jälkeen!
Kommentit (52)
Ylipitkät mainostauot ovat tosiaan syvältä, samoin liian usein toistuvat mainostauot. Kuka muutenkaan oikeasti katsoo mainoksia? Youtubessakin ohitan ne heti, kun voin.
Juuri tuon takia en katso telkkaria.
Eeeeeei, minä kellotin 7min40sek mainoksia tuossa joku aika sitten. Ihmettelin edellisellä katkolla jo, että eikö ne mainokset olleet ihan ylipitkät, kun unohdin niiden aikana, mitä oikein olinkaan katsomassa. Päätin ottaa ajan seuraavista mainoksista. Ihan hurjaa. Mutta tämän takia en juuri viitsi tv:tä katsella. Katson haluamani sarjat suoratoisopalvelusta.
Oikeesti? No on sellainen, että ei kukaan täysijärkinen töllötä niitä mainoksia.
No sen olen huomannut että mainokset sen kuin pitenee. Kohta on varmaan tunnin pituisia mainoksia.
Nelosen mainoskatkot on pahimpia, en katso ohjelmia ollenkaan heiltä ellei ole pc ja blokkeri käytössä.
Itse katson nykyään lähinnä vain Yle Areenaa ja CMorea.
Vierailija kirjoitti:
Nuo mainostajat rahoittaa sen, että
MTV-kanavalla on ollut rahaa ostaa Bond-elokuvan esitysoikeudet
telkkarissa.Etkö pösilö käsitä, että kaupalliset yritykset ylläpitää MTV:ta.
Ne maksaa kaiken mitä Maikkari esittää.
Ja täten myös määräävät sen, MITÄ MTV esittää.
Kuin myös sen millaisia uutisia ja kenen näkökulmasta. MTV uutiset kertoo.
Ne Bondit tulee neloselta. Mutta joo, noin se menee, mainosrahoillahan niitä kanavia pyöritetään.
Mutta mainoksia tuutataan ihan hulluna, mutta sisältö, jota katsojille tarjotaan on kyllä ihan ala-arvoista. Deittirealityä toisen perään ja sitten näitä kymmeniä kertoja nähtyjä Bondeja, Wallandereita ja Beckejä.
Blaaaaaah.
Vierailija kirjoitti:
No sen olen huomannut että mainokset sen kuin pitenee. Kohta on varmaan tunnin pituisia mainoksia.
Kohta näytetään pari minuuttia leffaa mainosten välissä...
Vierailija kirjoitti:
Itse katson nykyään lähinnä vain Yle Areenaa ja CMorea.
Poistin koko Ruutu-tunnuksen ja Ruutu-sovelluksen kun tuolla mainosten määrä oli ihan valtava. Välillä on ollut Ruutu+ parin ohjelman takia, mutta en ota enää tuotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan laskenut osuutta miten mustat/ ruskeat mainoksissa valkoisiin nähden tai muihin vähemmistöihin, esim romanit, aaaialaiset, ukrainalaiset!ukrainalaisia jo Suomeen tullut lähes 200 000, musta/ ruskeita alle 100 000 ja som pp uja vain n. 11 000.
Kohtuuton näkyminen näillä!Miksei ukrainalaisia mainoksissa, romaneita?
Romaninainen 56 (ikä!)
Olen huomannut saman. Jenkkilästä kopioituja woke-henkisiä mainoksia eikä tosiaankaan mitään aitoa monikulttuurisuutta.
Kuka pösilö katsoo vielä televisiota? Ja vieläpä mainoskanavia?
Ps. Jos et ole nuokkunut peruskoulun englannin tunteja lävitse niin bondit näkee ilmaiseksi netistä... Ilman niitä mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo mainostajat rahoittaa sen, että
MTV-kanavalla on ollut rahaa ostaa Bond-elokuvan esitysoikeudet
telkkarissa.Etkö pösilö käsitä, että kaupalliset yritykset ylläpitää MTV:ta.
Ne maksaa kaiken mitä Maikkari esittää.
Ja täten myös määräävät sen, MITÄ MTV esittää.
Kuin myös sen millaisia uutisia ja kenen näkökulmasta. MTV uutiset kertoo.
Ne Bondit tulee neloselta. Mutta joo, noin se menee, mainosrahoillahan niitä kanavia pyöritetään.
Mutta mainoksia tuutataan ihan hulluna, mutta sisältö, jota katsojille tarjotaan on kyllä ihan ala-arvoista. Deittirealityä toisen perään ja sitten näitä kymmeniä kertoja nähtyjä Bondeja, Wallandereita ja Beckejä.Blaaaaaah.
TV-kanavilta tulee ihan liikaa uusintoja. Samoja elokuvia ja sarjoja esitetään vuosikymmenestä toiseen. Onneksi netin kautta löytyy vaihtoehtoja kielitaitoisille.
Vierailija kirjoitti:
Ylipitkät mainostauot ovat tosiaan syvältä, samoin liian usein toistuvat mainostauot. Kuka muutenkaan oikeasti katsoo mainoksia? Youtubessakin ohitan ne heti, kun voin.
Pahinta on, kun yksi ja sama mainos toistuu ja toistuu. Tai jonkin ohjelman mainostauolla mainostetaan kyseistä ohjelmaa. Niin turhaa ja niin ärsyttävää. En muutenkaan usko, että mainokset vaikuttavat siihen, mitä ostan. Ruokaostokset ovat eri asia - niihin kyllä alennukset vaikuttavat jossain määrin. Mutta muuten en koe, että mainoksilla olisi mitään vaikutusta. Ainakaan tv:ssä nähdyillä mainoksilla.
Voisi olla paras että suoraan 2h mainoksia ja perään leffan traileri vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipitkät mainostauot ovat tosiaan syvältä, samoin liian usein toistuvat mainostauot. Kuka muutenkaan oikeasti katsoo mainoksia? Youtubessakin ohitan ne heti, kun voin.
Pahinta on, kun yksi ja sama mainos toistuu ja toistuu. Tai jonkin ohjelman mainostauolla mainostetaan kyseistä ohjelmaa. Niin turhaa ja niin ärsyttävää. En muutenkaan usko, että mainokset vaikuttavat siihen, mitä ostan. Ruokaostokset ovat eri asia - niihin kyllä alennukset vaikuttavat jossain määrin. Mutta muuten en koe, että mainoksilla olisi mitään vaikutusta. Ainakaan tv:ssä nähdyillä mainoksilla.
K-Supermarketin, Citymarketin ja kuukauden Plussa-tuotteiden tarjousmainokset ovat parhaita mainoksia. Lidlilläkin on vastaavia mainoksia, mutta Prismalla harvemmin. Toki Prismalla on mainos, jossa mainostetaan Prismaa, mutta harvemmin tarjoustuotteiden mainoksia televisiossa.
Viikonloppuna tuli ties monennenko kerran uusintana lasten animaatioelokuva Madagaskar (TV5) ja siinäkin oli aivan järkyttävän pitkiä mainoskatkoja. Mainosten kohdeyleisö ei taatusti innostunut niistä. Vähintäänkin olisi kohtuullista että lasten ohjelmat jätettäisiin mainoshömpän ulkopuolelle.
Ma dahdon veivaa veivaa, ma dahdon veivaa veivaa...
Tuon takia en katso mitään nelosen paskamediaa.