Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä jo kohtuutonta, Nelosen bond- elokuvassa mainostauko 6 min, 38 sek!

Vierailija
27.06.2023 |

Saattaa olla jo ennestään pitkässä elokuvassa vieläkin pitempiä mainostaukoja lopun lähestyessä!
Elokuvan juoni alkaa jo unehtua tuossa ajassa ja parempi olisi vaikka useita lyhyitä mainossarjoja jossa käytettäisiin yksi mainos silloin tällöin ja myös yksittäisen mainoksen pituus olisi rajoitettu!
Tai elokuvateatterin tyyliin mainoksia vaikka ennen ohjelmaa tuo 15 minuuttia tai puoli tuntia elokuvan jälkeen!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen tunnin ohjelmassa voi 15 minuuttia olla ohjelmaa, loput mainoksia. Kerran kerkesin keittämään pastat mainostauolla, en muista mikä ohjelma se oli.  

Vierailija
22/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuissa herättänyt ihmetystä ja kummastusta kun olen kertonut, että en ole katsonut tv- kanavia ainakaan 8 vuoteen. Niin se moni asia herättää ihmetystä ja kummastusta. 

t. M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia tallennan ne ohjelmat jotka haluan telkkarista katsoa niin pystyn skippaamaan mainokset. Tai sitten katson suoratoistopalvelusta. Mainokset on sieltä ja syvältä 😣 tiedän toki, että niillä rahoitetaan kulut mutta kyllähän niitä tuutataan nykyään ihan älyttömiä määriä verrattuna aikaisempaan.. olisi edes hyviä mutta ihan karmeita mielikuvituksettomia rallatuksia suurin osa😵

Vierailija
24/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli kolmosella niin pitkä mainoskatko, että ehdittiin silloisen mieheni kanssa harrastaa seksiä, käydä suihkussa, hän veti tupakan ja minä keitin kahvit ja päästiin vielä takaisin tauolta katsomaan telkkaria kahvia juoden. Koska nämä mainoskatkot on näin pitkiä näillä kaupallisilla kanavilla niin en katso niitä. En tiedä miksi ne edes lähettää niitä mainoksia, ei kai ne kuvittele että joku oikeasti katsoo niitä?

Vierailija
25/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tuli Kova Laki alkuillasta. Oli paljon mainoksia joten mielenkiinnosta laskin ne . Joka mainostauolla 28 mainosta , Friillä oli!

Vierailija
26/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin telkun katsomisen 10 vuotta sitten. Ahdistuin niistä mainoksista. Hirveän levottomia, hyökkää päälle, karmeeta melosaastetta. Hyi. Nyt katson vain suoratoistokanavia. Youtubekin mulla on premium vain siksi, ettei tarvitse nähdä mainoksia. Spotifyn saa myös ilman mainoksia kun maksaa hieman enemmän.

Vierailija
27/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutuissa herättänyt ihmetystä ja kummastusta kun olen kertonut, että en ole katsonut tv- kanavia ainakaan 8 vuoteen. Niin se moni asia herättää ihmetystä ja kummastusta. 

t. M32

Sama homma, mun lapset ei edes tiedä mikä telkkari on. Yksi lapsista oli kaverillaan katsonut telkkua ja ihmetteli käsitettä, että kaikilla ihmisillä tulee samaan aikaan joku ohjelma. Ja mainoksia hämmästeli kun ei hän niitä näe missään. Meillä katsotaan vain suoratoistona kaikki, tosi vähän sitäkin. Itse katson ehkä kerran viikossa yhden sarjan. Minulla on ääniyliherkkyys ja mainokset aiheuttaa suoranaista pahoinvointia. Onneksi nykyään on mahdollista elää täysin ilman mainoksia. Paitsi joskus harvoin kaupassa kuulee jotain rallatusta, mutta silloinkin laitan kuulokkeet korville ja saaste lakkaa.

Vierailija
28/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen tunnin tv-sarjan standardipituus on n. 21min ja tunnin n. 42min. Leffojen pituudet toki vaihtelevat. Eli mainoskuraa on pääsääntöisesti vajaa kolmasosa lähetysajasta.

Vierailija
29/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallennan ja pikakelaan

Vierailija
30/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä voi edes paeta niitä mainoksia toiselle kanavalle, kun joka kanava taktikoi ne ylipitkät mainokset samaan aikaan että varmasti maksimoidaan mainostulot.

Vierailija
31/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sunnuntai-ilta maikkarin uutiset, sää ja urheilu+ lätkäkooste: ohjelmatietoihin 22.00-22.40. Uutiset (kaksi henkilöä lukemassa) 6 minuuttia. Sää 1,5 minuuttia. Urheilu 5 minuuttia. Lätkäkooste 10 minuuttia. loput tuosta 40 minuutista MAINOKSIA.

Vierailija
32/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu katsoo tv:stä mitään nykyaikana. Samat uusinnat jatkuvasti mainoksineen. Mainokset muutenkin turhia kun ei niitä kukaan katso kuitenkaan.

Vierailija
33/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosten hurja lisääntyminen on bernerin syytä, hän oli liikenne-ja viestintäministerinä silloin kun antoi mainosTV:lle luvan mainosaikojen maximaalliseen lisäykseen.

Vierailija
34/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. M32

Sama homma, mun lapset ei edes tiedä mikä telkkari on. Yksi lapsista oli kaverillaan katsonut telkkua ja ihmetteli käsitettä, että kaikilla ihmisillä tulee samaan aikaan joku ohjelma. Ja mainoksia hämmästeli kun ei hän niitä näe missään. Meillä katsotaan vain suoratoistona kaikki, tosi vähän sitäkin. Itse katson ehkä kerran viikossa yhden sarjan. Minulla on ääniyliherkkyys ja mainokset aiheuttaa suoranaista pahoinvointia. Onneksi nykyään on mahdollista elää täysin ilman mainoksia. Paitsi joskus harvoin kaupassa kuulee jotain rallatusta, mutta silloinkin laitan kuulokkeet korville ja saaste lakkaa.

Ohiksena sanon, että polkupyörä (eli tässä tapauksessa tv) keksitään uudelleen uuden sukupolven voimin. Puhun siis näistä youtuben tiettyyn kellonaikaan näytettävistä streameistä. Itseäni melkein huvittaa, kun lapseni, joka ei ikinä katso televisiota eikä sillä tavalla elä jonkun ohjelma-ajan mukaan, onkin nyt joka perjantai klo 22 nakutettuna ruudun ääressä.

Vierailija
35/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä elokuvassa voisi olla puolivälissä mainokset. Siinä ehtisi vessaan tai voisi hakea juotavaa.

Toisaalta ärsyttää maksaa suoratoistopalveluista, kun kiinnostavat ohjelmat ja leffat ei löydy yhdestä tai kahdesta palvelusta. No, silti mieluummin maksan niitä vuorotellen kuin katselen typeriä mainoksia ja täydellä volyymilla. Sekin vielä!

Vierailija
36/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipitkät mainostauot ovat tosiaan syvältä, samoin liian usein toistuvat mainostauot. Kuka muutenkaan oikeasti katsoo mainoksia? Youtubessakin ohitan ne heti, kun voin.

Pahinta on, kun yksi ja sama mainos toistuu ja toistuu. Tai jonkin ohjelman mainostauolla mainostetaan kyseistä ohjelmaa. Niin turhaa ja niin ärsyttävää. En muutenkaan usko, että mainokset vaikuttavat siihen, mitä ostan. Ruokaostokset ovat eri asia - niihin kyllä alennukset vaikuttavat jossain määrin. Mutta muuten en koe, että mainoksilla olisi mitään vaikutusta. Ainakaan tv:ssä nähdyillä mainoksilla.

You tuben Fodoora mainos.. oi taivas! "Koska minä haluan" mainoksen ideana.

Vierailija
37/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella, jotkut käyttävät aikaansa mainoksien katseluun. Elämä on lyhyt, katsokaa leffat nopeasti suoratoistosta.

Vierailija
38/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs sunnuntai-ilta maikkarin uutiset, sää ja urheilu+ lätkäkooste: ohjelmatietoihin 22.00-22.40. Uutiset (kaksi henkilöä lukemassa) 6 minuuttia. Sää 1,5 minuuttia. Urheilu 5 minuuttia. Lätkäkooste 10 minuuttia. loput tuosta 40 minuutista MAINOKSIA.

Miksi maikkarilla edes tarttee olla kaksi uutisten lukijaa? Toistelevat vain toistensa nimiä. Muutaman minuutin uutiset voi lukea yksi henkilö. Näidän palkankin maksamme tuotteiden hinnassa.

Vierailija
39/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu katsoo tv:stä mitään nykyaikana. Samat uusinnat jatkuvasti mainoksineen. Mainokset muutenkin turhia kun ei niitä kukaan katso kuitenkaan.

Täähän se. Katson lähes poikkeuksetta tallenteella ja mainokset hypätään yli. Siellä tuskin on minua kiinnostavaa.

Poikkeuksena mainokset, joissa on kissa.

Vierailija
40/52 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen debiili ylipäätänsä katsoo televisiota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi