Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa mennä DNA-kauppaan

Vierailija
18.06.2023 |

Tuli viesti, että pitäisi vaihtaa SIM-kortti. Ahdistaa siksi, että myyjät yrittävät tyrkyttää samalla kalliita palveluja.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten mene vaan pyydä lähettämään se.

Vierailija
2/15 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

et osaa sanoa ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kortin tilata postissa kotiin ja vaihtaa itse? Tai joku läheinen vaihtaa, jos itselle jostakin syystä hankalaa.

Vierailija
4/15 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.

Vierailija
5/15 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.

Aion sanoa samantien ääntä korottamalla ei kiitos, mutta silti tuo palvelujen tyrkyttäminen kyrsii.

Vierailija
6/15 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.

Aion sanoa samantien ääntä korottamalla ei kiitos, mutta silti tuo palvelujen tyrkyttäminen kyrsii.

Mullekin alkoi nuori mies vaahdota, että on ihan tyhmää maksaa nykyisestä palvelustani niin paljon kun heiltä saa paremman tarjouksen, ja heidän nettinsä on nopeampi eikä hän käsitä miten pärjään nykyiselläni, ja että vähintäänkin paremman asiakaspalvelun vuoksi minun pitäisi vaihtaa heille sekin palvelu, joka heiltä ostettuna tulee kalliimmaksi. Joo ei. Kuinka idioottina asiakasta uskalletaan nykyään pitää? Vapaus valita ei kuulu ainakaan periaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.

Aion sanoa samantien ääntä korottamalla ei kiitos, mutta silti tuo palvelujen tyrkyttäminen kyrsii.

Mullekin alkoi nuori mies vaahdota, että on ihan tyhmää maksaa nykyisestä palvelustani niin paljon kun heiltä saa paremman tarjouksen, ja heidän nettinsä on nopeampi eikä hän käsitä miten pärjään nykyiselläni, ja että vähintäänkin paremman asiakaspalvelun vuoksi minun pitäisi vaihtaa heille sekin palvelu, joka heiltä ostettuna tulee kalliimmaksi. Joo ei. Kuinka idioottina asiakasta uskalletaan nykyään pitää? Vapaus valita ei kuulu ainakaan periaatteisiin.

Tää on mulle varma loppu etten osta mitään jos mua pidetään tyhmänä.

Samon se jos mun tarpeita ei kuunnella.

Taidankin syksyllä tilata kännykän enkä hakea liikkeestä

Vierailija
8/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään niistä pidä. Seuraavaa puhelinta en osta DNA:lta.

Vierailija
10/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.

Aion sanoa samantien ääntä korottamalla ei kiitos, mutta silti tuo palvelujen tyrkyttäminen kyrsii.

Mullekin alkoi nuori mies vaahdota, että on ihan tyhmää maksaa nykyisestä palvelustani niin paljon kun heiltä saa paremman tarjouksen, ja heidän nettinsä on nopeampi eikä hän käsitä miten pärjään nykyiselläni, ja että vähintäänkin paremman asiakaspalvelun vuoksi minun pitäisi vaihtaa heille sekin palvelu, joka heiltä ostettuna tulee kalliimmaksi. Joo ei. Kuinka idioottina asiakasta uskalletaan nykyään pitää? Vapaus valita ei kuulu ainakaan periaatteisiin.

Tää on mulle varma loppu etten osta mitään jos mua pidetään tyhmänä.

Samon se jos mun tarpeita ei kuunnella.

Taidankin syksyllä tilata kännykän enkä hakea liikkeestä

Mikset osta Prismasta? Siellä ei tyrkytetä palveluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään niistä pidä. Seuraavaa puhelinta en osta DNA:lta.

Niiden strategia on myydä puhelin edullisesti, mutta sitten tyrkyttää ja jankuttaa asiakkaita ostamaan kalliita palveluja.

Vierailija
12/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkätakia ne vaihdattavat uuden simmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele sanomaan ei kiitos, ei tuosta tarvitse ahdistua.

Aion sanoa samantien ääntä korottamalla ei kiitos, mutta silti tuo palvelujen tyrkyttäminen kyrsii.

Mullekin alkoi nuori mies vaahdota, että on ihan tyhmää maksaa nykyisestä palvelustani niin paljon kun heiltä saa paremman tarjouksen, ja heidän nettinsä on nopeampi eikä hän käsitä miten pärjään nykyiselläni, ja että vähintäänkin paremman asiakaspalvelun vuoksi minun pitäisi vaihtaa heille sekin palvelu, joka heiltä ostettuna tulee kalliimmaksi. Joo ei. Kuinka idioottina asiakasta uskalletaan nykyään pitää? Vapaus valita ei kuulu ainakaan periaatteisiin.

Eipä heidänkään netit olisi yhtään sen parempia vaikka kuinka suu vaahdossa sitä paasaisi.

Vierailija
14/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään niistä pidä. Seuraavaa puhelinta en osta DNA:lta.

Niiden strategia on myydä puhelin edullisesti, mutta sitten tyrkyttää ja jankuttaa asiakkaita ostamaan kalliita palveluja.

Kyllä. Osaan pitää puoleni ja pidänkin, mutta en mene kauppaan joutuakseni painostettavaksi. Siitä tulee inhottava olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puoliväkisin taannoin vaihdatettiin 3g-4g:n nopeus putosi n.20mt-1mt, käskivät uuden 4g:n lukita nopeampaan 3g:n. Oli paljon muutakin ja maksoin 50 vaihdoistani päästäkseni eroon sonerasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan