Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kääks, jännittää!! Tänään ylimääräinen ultra (munuaisaltaan laajentuma)...
22.09.2010 |
eli rakenneultrassa huomattiin mahdollinen munuaisaltaan laajentuma "pojalla". Tänään on sitten uusi ultra ja nyt alkoi jännittää ihan hulluna.
Onko ketään, joka olisi käynyt ko. tutkimuksessa. Ilmeisesti on kuitenkin aika tavallinenkin. Onko pelkkä ultra vai myös sisätutkimus? Ilmeisesti lääkäri tekee? Aikaa käskettiin varata, kauankohan siellä sitten menee?
Vertaistukeaaaa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
viikkoja on nyt 27 + 5.
Ap