Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi turkulaiset sallivat kaupunkiinsa Venäjän konsulaatin?
16.04.2023 |
Miksi turkulaiset sallivat kaupunkiinsa Venäjän konsulaatin?
Rakennus on niin iso, että siellä pystytään majoittamaan useita satoja erikoisjoukkojen sotilaita.
Kommentit (2)
Joo, voisi kyllä lakkauttaa tuon käärmeenpesän. Samoin kuin Venäjän Helsingin Tehtaankadulla sijaitsevan suurlähetystön ja Ahvenanmaalla sijaitsevan konsulaatin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mauno Koivisto oli venäläisten juoksupoika, varmaankin hänen tekosiaan.