Asiakaspalveluissa aina ruuhkaa
Onko ruuhkille koskaan tarkoitus tehdä mitään? Milloin on ruuhaa Kelan, työkkärin, finnairin, postin, erilaisten kauppojen/ yritysten chateissa tai puhelinpalveluissa. Pahoitellaan tilannetta, mutta sama rumba jatkuu.
Mitä näkiksiä? Onko ammattilaisia täällä, joilla vastauksia?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan kun jonnekin soitti, niin aina sai suht helposti oikean ihmisen langan päähän. Nykyään on vaan paina sitä paina tätä ja ruuhkaa ruuhkaa. Automaatit vastaa ja joku yksi ihminen siellä sitten vastailee 20 min jonotuksen jälkeen. Ei mitään järkeä.
Ennen voi esim mennä vapaasti asioimaan kelaan.
Musiikki soi ja aina välillä ääni selittää, kuinka asioita voi hoitaa netissä. No ei aina voi! >:(
Mun ihan saman minkä ,, sairasloman tai loman vuoksi, kukaan ei hoida hommia, niin kuin kuuluu 😔😔😔 Saan yleensä sydämmelleni sitten paljon vastaaamattomia sähköposteja eikä kukaan ole vastannut tai edes koskenutkaan niihin, mitä olen jo aloittanut 😭
Johtuu siitä, että olen ainoa, joka osaa suomen kieltä ja toiset hoitavat asiat englanniksi. Väittävät, että vaikea ymmärtää ja monesti heillä on ongelmia käännöstä tehdessä.. Meiltä lopetti tässä lyhyen ajan sisällä 2 henkilöä.
Yritä siinä sitten vastailla 1-2 päivän sisään, yhteensä yli 100 sähköpostiin, kun viestejä ja soittoja tulee yhtenä tulvana. Samalla,,, kun joudut myös tuurata lopettanutta työntekijää.....
Aika sirkus tuo meidän työpaikka. Katselen aidan toiselle puolelle, kun en jaksa enää kantaa tätä kaikkea, saatikka kuulla sitä "miksi tähän ei ole vastattu ajallaan..". Niin myyntihenkilöitä sekä asiakkailta.
🙈😭
Sitten yhtäkkiä on kausittain,, että yhtäkkiä ennen kaikkia suurimpia lomia, täytyy asiat saada tehtyä saada ja saada HETI päätökseen. 🙈 ja toistuu joka kerta enne pääsiäistä, juhannusta, syksyllä koulujen alettua ja syysloma ja jouluna...
Tasapainottele sitten siinä ja pakko hoitaa kaikki kiireellisyys järjestyksessä🙈
Huippuna vielä nämä missä on maksullinen jonotus.
Tuskin niille tehdään yhtään mitään. Jonojen purku vaatisi lisää väkeä vastaamaan puheluihin mutta Postikin haluaa vain nostaa palvelujen hintaa ja työmäärää ylös, samalla kun työntekijöiden määrää ja kustannuksia pyritään painamaan alas.
Joo, mun piti yllättäen muuttaa kiireellisellä aikataululla ja saada sähkösopimus siirrettyä uuteen asuntoon pikimmiten. Jonotin asiakaspalveluun hieman alle KAKSI TUNTIA.
Eikä voi edes vaihtaa firmaa, koska kaikissa on yhtä huono asiakaspalvelu.
Voipa joutua ojasta allikkoon vanhan sanonnan mukaan.
Ennen vanhaan kun jonnekin soitti, niin aina sai suht helposti oikean ihmisen langan päähän. Nykyään on vaan paina sitä paina tätä ja ruuhkaa ruuhkaa. Automaatit vastaa ja joku yksi ihminen siellä sitten vastailee 20 min jonotuksen jälkeen. Ei mitään järkeä.