Olisitko tyytyväinen, jos olisit tilannut jotain nettikaupasta
Ja jokainen tuote tilauksessa olisi rikki, tai viallinen ja kun reklamoit, tarjottaisiin ihan todella pientä alennusta, tyyliin 15%?
Onko teistä ylipäätään Ok myydä viallisia ja rikkonaisia tuotteita? Nyt ei edes ollut kyse ale-tuotteista kaikkien kohdalla. Huomasin, että myös ihan selvästi rikkinäisiä esim. astioita oli eräs ketjuliike laittanut OUTLET -pisteelle. Minusta rikkonaisia astioita ei ole ok myydä enkä osaa kuvitella mitä joku niillä tekee. Nekin oli vähäisessä 30% alessa.
Kommentit (8)
Aina voi palauttaa - missä ongelma? Kuka käskee hyväksyä mitään alennuksia??
Vierailija kirjoitti:
Aina voi palauttaa - missä ongelma? Kuka käskee hyväksyä mitään alennuksia??
Ihmettelen vaan, miten kehdataan edes ehdottaa jotain tuollaista. Samalla tavalla kun ihmettelen, miten oikeasti laitetaan isossa ketjuliikkeessä kuluttajille myyntiin rikkonaisia astioita. Tuo minusta kertoo siitä, että on ihan tahallaan lähetetty rikkinäistä ja sitten kuvitellaan, että asiakas vaan hyväksyy sen jollain nimellisellä pikku alennuksella. Ap
Jotenkin muutenkin alkanut mennä maku koko nettishoppailuun. Koskaan ei tiedä mitä saa ja epäilen, että firmat myy huonompaa laatua netissä kuin kaupoissa. Sitten se koko palauttelurumba. Ap
En tilaa olen ostolakossa en tarvi turhaa krääsää
Oudolta kuulostaa. Onko joku pienempi kauppa?
Miksi kyselet liikkeeltä mitään? Tottakai yrittävät alennusta tms., jos siimaa antaa. Palautat ja sillä sipuli.
Up, mielipiteitä?