Päättäkää puolestani, palautanko vai en!
Siis ostin Amazonista suurikokoisen tuotteen, jona osoittautui osin sudeksi. Ei täysin käyttökelvoton,mutta virheellinen. No, sen voi palauttaa kokonaan ja rahat takaisin, TAI palauttaa ja saada toinen vastaava tilalle.
Otin yhteyttä myös tuotteen markkinoijaan, joka on halukas lähettämään minulle uuden osan viallisen tilalle. Ei siis kokonaan uutta tuotetta
Nyt olen pähkäillyt, mitä tehdä.
Mainitsin suuren koon, mikä vaikuttaa palautushalukkuuteeni: sitä pitäisi liikutella nokkakärryillä. Ja käydä jossain tulostamassa palautuslipuke (pakollinen).
Sekin epäilyttää, olisiko vaihdossa saatava tuote ihan priima. Kun luin arvosteluita, tuotteessa on ollut monenlaisia, erilaisia virheitä.
Mitä sanotte?
Kommentit (2)
Kiitos vastaajalle. Taidan tosiaan palauttaa kokonaan.
Siinäkin oli outoa palautuksenaikataulu. Ilmoitin haluavani palauttaa tuotteen, jolloin automaattivastaus kertoi, että se on lähetettävä heti seuraavana päivänä viimeistään.
Laitoin Amazonille kyselyn, eikö palautusoikeus ole täydet 30 pv. Sain vastauksen, että palautuslipuke on voimassa viikon. "Don't worry". Ihme hätistelyä.
Palauttaisin ja rahat takaisin. Turhaa tapella huonon tuotteen kanssa. Palauttamisesta on vaivaa mutta siltikin.