Harrastajankoti.fi, kokemuksia?
Tilasin harrastajankoti.fi-nettikaupasta tuotteen, joka on ihan järkyttävässä kunnossa. Yltäpäältä likainen ja haisee kuvottavalta. Jotain kaikkialle tarttuvaa rasvalikaa joka paikassa, ja haju kuin vanhassa tuhkakupissa.
Onko tämä nyt jokin yksittäinen moka, vai onko muilla samoja kokemuksia? Kuinka palautus ja asiointi aspan kanssa on sujunut? Onneksi otin laskulle, niin ei tarvitse ainakaan rahoista vääntää.
En suosittele tuota kauppaa kenellekään.
Kommentit (7)
Mitä tilasit ja onnistuko palautus? Ajatuksissa tilata rinkka sieltä kun on niin halpa.
Ensimmäinen ja viimeinen kerta siitä paikasta. Paketti ehjä, osia kuitenkin rikki. Tuotetta ei pysty käyttämään rikkinäisten elementtien vuoksi. Lupasivat korvaavat osat viikossa, nyt mennyt kuukausi ja odotetaan. Sähköpostia kolmeen otteeseen ja aina vastaavat pahoitellen ja lupaavat toimittaa osat pikimmiten. Täyttä Pas.....
Samaa tavaraa myyvät kuin Kodin1 ja Taloon.com, mutta paljon halvemmalla. Kaksi kertaa olen tilannut ja toinen tuote oli huono, joten palautin sen. Hetken kesti palautuksessa, mutta rahat palautettiin kyllä heti kun tuote oli meiltä haettu ja ilmoitin siitä sähköpostilla. Kun ottaa hintaeron huomioon kalliimpien kanssa niin tilaan jatkossakin tuolta, jos tarvetta tulee.
Tilasin tuotteen, mutta en ole sitä vielä edes saanut, joten en osaa arvioida missä kunnossa se tulisi edes. 13.6.23 maksoin tuotteen ka nyt on 28.6.23. Seurantakoodi kertoo tuotteen olevan Tanskassa. (Edelleen) ja tarvitsen tuotteen viimeistään 29.6. niin jouduin perumaan tilauksen. Peruutusviesteihin ei ole sen koommin tullut vastausta. Tosin yritys lupaa vastata 48 h kuluessa. Katsotaan miten käy. Tilaan varmaan toistekin, jos tämä homma ei mene vaikeaksi ja tuotteilla ei ole kiire.
Minä tilasin harrstajankori.fi:stä hyvältä näyttävän höyläpenkin. Puutyöpöydäksi taisivat kutsua, joten en odottanutkaan pöydältä höyläpenkin tukevuutta. Pöytä olisi ehkä ollut ihan kohtalainen hintaansa verrattuna mutta paketissa oli kuitenkin rikkinäisiä osia, lisäksi neljä ihan olennaista osaa puuttui kokonaan. Näin ision vaivan raportoidakseni onglemat; kuvasin rikki olleet osat, ja merkkasin osaluetteloon paketista löytyneet / puuttuvat osat, ja pyysin heitä lähettämään ehjät osat niiden tilalle. He kuitenkin vaativat että palautan koko paketin takaisin, ja he lähettävät minulle uuden pöydän. Sanoin että suostun siihenkin, mutta haluan sen uuden pöydän ensin, koska siinä voi jälleen olla kelvottomia osia. Lupasin lähettää kaikki ylijääneet rikkinäiset ja ehjät osat takaisin, mutta tähän eivät suostuneet.
Peruin siis kaupan, ja jään nyt odottamaan saanko rahani takaisin. Tiedän lopulta saavani, lakiteitse jos ei muuten, mutta toivotaan, että se onnistuu ilman isompia riitautuksia. Harmillisen joustamaton palvelu, jos palvelu olisi pelannut ja olisin saanut ehjät osat rikkinäisten tilalle, olisin voinut suositella. Nyt en kyllä voi.
Omituinen epäluotettava yritys jossa asiointi ei todellakaan ole helppoa ja luotettavaa...yhteystiedoissa on .asiakaspalveluun puhelinnumero mutta siihen ei vastata vaikka kuin soittaa...sähköpostilla pystyy jotenkin asioimaan mutta ei todellakaan luotettavan oloinen kun viallisia tuotteita lähetellään ja puuttuu osia jotka on luetteloitu olevan jne. Hintakin oli ko.tuotteella mitä tilasin korkea mutta tilasin kun niin vakuuteltiin kotimaisesta yrityksestä ja ketutaan miten hieno yritys...no tulipahan tehtyä kaksi tilausta kerralla ko.yrityksessä..ensimmäinen ja viimeinen..
Itsellä sama kokemus. Ei kannata asioida tuossa puljussa.