Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei palstanuoriso! Sain päähäni että haluan valkoiset tennarit kesäksi mutta millaiset ostan ettei ole mitkään ergonomiset mammamalliset?

Vierailija
14.04.2022 |

Voitko vaikka Zalandon valikoimasta linkata jonkun?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ihan Cm mywear-mallistosta, niin ovat varmasti  muodikkaat. Kuitenkin kyllästyt niihin kesän loppuun mennessä, ja silloin ovatkin jo mennyttä kenkinä.

Vierailija
2/10 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas Nizza kokovalkoisena on kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassiset valkoiset Converset. Eivät ikinä mene pois muodista.

Vierailija
4/10 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Suomen keleissä valkoset tennarit on kahden sekunnin päästä ensimmäisellä käyttökerralla kuranruskeat kauttaaltaan.

Toivoisin että liiooittelisin.

Vierailija
5/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään valkoisista kengistä ja lenkkareista kesällä! En toki laita niitä sadekelillä jalkaan niin ovat pysyneet siisteinä. Sopivat hyvin farkkujen, housujen ja mekkojen kanssa. Muita valkoisten kenkien / lenkkareiden ystäviä?

Vierailija
6/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nike Airforce, sopivasti muodissa vielä mutta ei niin hienot että ryöstetään jaloista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassiset valkoiset Converset. Eivät ikinä mene pois muodista.

Nykyisin melkoiset tätikengät. Varsinkin se malli, jossa ei ole varsia.

Vierailija
8/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nike Airforce, sopivasti muodissa vielä mutta ei niin hienot että ryöstetään jaloista!

Nää on sinänsä hassut, että näitä näkee sekä teineillä että keski-ikäisillä. Harvoin teinit haluaa käyttää samoja, mutta Niken airforcet tekee näköjään poikkeuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Supergan 2750 Classic -tennareita jo yli kolmekymmentä vuotta. Sopivat omaan jalkaan hyvin ja pohjien liimaamiseen käytetty liima on vegaanista. Usein tennareissa käytetyt liimat sisältävät eläinperäistä kollageenia. 

 

https://www.superga.co.uk/item/23/Superga/2750-COTU-CLASSIC-White.html

Vierailija
10/10 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Converset on oma suosikki valkoisista kengistä. Omistan matalalattiaiset sekä varrelliset.