Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
IS: Kiinassa edelleen koronasulku! What!! Miksi eivät suostu sairastamaan koronaa pois? Mikä on Kiinan tulevaisuus?
03.04.2022 |
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008725972.html
Jokainen tulee sen joskus sairastamaan, rajoitukset hidastavat eli pitkittävät pandemiaa.
Tuntuu uskomattomalle, että Kiina on jäämässä ikuiseen koronasulkuun, haavoittuvaiseksi maaksi ilman sairastamisen tuomaa suojaa.
Miettikääs miten Kiinan talous kärsii rajoituksista ja turismi myös.
Ainakin Suomen johtavat asiantuntijat kertovat paluusta normaaliin ja aina muistavat mainita kuinka ahkerasti suomalaiset ovat sairastaneet koronan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kiina kuten varmaankin venäjä ei taida suostua ottamaan rokotuksia, siksi tuo että jatkuva koronasulku.