Lue keskustelun säännöt.
Kenellä on Wii Fit ja Wii Fit plus?
29.01.2010 |
Onko plussassa paljon uusia pelejä?
Kannattaako se ostaa?
Meillä on alkuperäinen wii fit ja siitä ollaan kyllä tykätty, mut alkaa jo samat lajit kyllästyttään..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Plussassa on paljon uutta mukavaa.