Nordean surkeat palvelut
Olen niin kyllästynyt Nordean huonoon palveluun. Kauhea selvittäminen mikä konttori on auki ja missä. Tai siis yleensä ei ole mikään konttori auki, missään! tiistaisin ja torstaisin klo 10-13. se on siis sitä palvelua.
Tarvii avata Nordean tili uudelleen, ja se ei olekkaan ihan yksinkertaista. En ole tiliä käyttänyt kahteen vuoteen, ja nyt yritän selvittää miten sen saa uudestaan auki. Tunnuslukukortti ei enää toimi jne...
Kommentit (7)
Konttorit palvelevat vain ajanvarauksella, eli soita asiakaspalveluun. Toki se asia hoituu myös soitolla, ilman konttorikäyntiä.
Miksi haluat avata tilin käyttöön surkeassa pankissa.
Loistavasti mua palvelu
Etenkin sijoitushomma on oikein hyvä
Selitin vähän huonosti.
Minulla on siellä tili jota en ole käyttänyt 2 vuoteen . Nyt tarviisin tilitietoni sieltä. Toimeentulotukea varten.
Kyllä.
tunpelo kirjoitti:
Selitin vähän huonosti.
Minulla on siellä tili jota en ole käyttänyt 2 vuoteen . Nyt tarviisin tilitietoni sieltä. Toimeentulotukea varten.
Kyllä.
Tunnuslukukortti toimii vielä vanhassa verkkopankissa. Kirjaudu sinne ja tulosta tiliote.
Hei.
Kokeilin sitä kirjautumista aikaisemmin, muttei onnistunut.
Kokeilen vielä uudelleen. Ärsyttää ja ahdistaa koko juttu.
Kiitos vinkeistä.
Soitat asiakaspalveluun ja asia hoituu siten.