Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienen ihmisen hyödytön protesti: Aina kun pakettini ohjataan muualle kuin alunperin, haen sen vasta mahdollisimman myöhään.

Vierailija
27.01.2022 |

Joo, ei tässä olekaan mitään järkeä. Jokin Kullervo herää tuossa kohtaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli morkata sinua, mutten voi <3

Vierailija
2/11 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos moni muukin harrastaa tätä samaa, niin ei tarvitse ihmetellä miksi joudut hakemaan sen sieltä toisesta paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyttömyys tässä avainsanana.

Vierailija
4/11 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin harrastaa tätä samaa, mutta usein tarvitsen sen tilaamani tavaran nopeasti, joten haen sen samana päivänä kun paketti on noudettavissa.

Vierailija
5/11 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se Postin työntekijöihin mitenkään vaikuta, vaan muihin asiakkaisiin sinut mukaan lukien. :D Kostat väärille henkilöille.

Vierailija
6/11 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisit vetää vielä överimmäksi ja antaa paketin säilytysajan umpeutua. Siitä saisi typerä posteljooni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protestisi on haitallinen ainoastaan kanssaihmisille, ei postille tai matkahuollolle.

Vierailija
8/11 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellesi sinä kiusaa teet jos viivytät pakettisi noutamista. Ja muille asiakkaille, joiden paketit eivät ehkä  sitten mahdukaan lokeroihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postia kannattaa äänestää jaloilla.

Niinkuin muitakin palveluntarjoajia, jos myyvät palveluja, joita eivät pysty hoitamaan.

Posti vaan röyhkeästi syyttää omista ongelmistaan "muita asiakkaita" - - ja aika moni "asiakas" on niin pölvästi, että nielee syötin ja alkaa itsekkin syyttämään "muita asiakkaita".

Posti sitten vaan myhäilee, käärii rahat tyhmiltä MAKSAVILTA asiakkailta, jotka syyttelee TOISIAAN. Ja itse ongelmalle ei sitten tarvitsekkaan tehdä mitään, kun raha juoksee muutenkin.

Vierailija
10/11 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy siihen on ainoastaan se ettei pakettisi mahdu lokeroon mihin sen alunperin halusit tai ne on täynnä.

T: Jakeluautonkujettaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai voisit vetää vielä överimmäksi ja antaa paketin säilytysajan umpeutua. Siitä saisi typerä posteljooni.

Sama palkka siitä maksetaan postilaisille. Ainoa joka tuossa menettää aikaa ja rahaa, on se firma mistä paketti on tilattu.

He ovat käsitelleet tilauksen, keränneet ja pakanneet tuotteet, lähettänyt sen, ottavat sen vastaan mitään rahaa saamatta, käsittelevät palautuksen, purkavat tilauksen, tarkastavat tuotteet ja palauttavat hyllyyn. Työtunteja kului ja tuotto oli 0e.