Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko teillä ollut/on sellaista sairautta mihin ei ole löytänyt diagnoosia ja olette joutuneet kärsimään sen kanssa?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Yksikään vaivoistani ei ole saanut kunnollista diagnoosia. Osa jätetty testailujen jälkeen vain selvittämättä, kun taas osan kohdalla on ns. väärä diagnoosi, joka liippaa lähimmältä. Ikää kuitenkin alle 30, että ei sen puoleen pitäisi vaikuttaa.
Joo sama. On sanottu että kyllä se siitä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Yksikään vaivoistani ei ole saanut kunnollista diagnoosia. Osa jätetty testailujen jälkeen vain selvittämättä, kun taas osan kohdalla on ns. väärä diagnoosi, joka liippaa lähimmältä. Ikää kuitenkin alle 30, että ei sen puoleen pitäisi vaikuttaa.