Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihanaa, 2 h silittämistä takana, vaatteet siististi
26.11.2009 |
henkareissa ja kaapissa. Nyt keittiön kimppuun :o)
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
hetki ei tule ikinä vastaan. En koskaan edes silitä vaatteita, hyvä kun saan kaappiin. Ottaisin mielelläni kodinhoitajan joka hoitaisi koko kodin. Mä keksisin mainiosti muuta tekemistä. Olen täysin lahjaton kodista huolehtija. Sisustan ja pidän kauneudesta. mutta järjestystä varten -olisipa joku.