Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen löytänyt länsimaisen ruoka-aineen, jota ei Suomesta saa: tertussaan kuivatut rusinat
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ne saavat ravintoa kuivuessaan siitå rangasta.
Vierailija kirjoitti:
Ne saavat ravintoa kuivuessaan siitå rangasta.
Melko niukasti, kun se kuivuu itsekin eikä siinä ole enää juuripainetta.
Oli niitä ainakin 50-luvulla. 😊 Saatiin veljen kanssa joululahjaksi ja ai että olivat hyviä. Kolmikulmainen pahvipakkaus, jossa oli hieno rimpsumekkoisen senjoritan kuva. Muistaako joku muu vanhus tämän?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Oli niitä ainakin 50-luvulla. 😊 Saatiin veljen kanssa joululahjaksi ja ai että olivat hyviä. Kolmikulmainen pahvipakkaus, jossa oli hieno rimpsumekkoisen senjoritan kuva. Muistaako joku muu vanhus tämän?
Sekö se oli se Terttu?
Alue: Aihe vapaa
Miksi ne pitäisi kuivattaa tertussa ja miten tulos poikkeaa Sun Maidista?