Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tiesitkö, että Suomessa ei älykkyys oikeasti ole noussut 100 vuoteen, mutta nyt vasta se näkyy ÄO:n laskuna?
27.11.2021 |
Se geneettinen komponentti on itse asiassa ollut laskussa, kun toisaalta ympäristön vaikutus on samaan aikaan vedetty maksimiin ja näin se on näyttänyt siltä että älykkyys on noussut ja tavallaan se onkin. Pari vuotta sittenhän huomattiin, että meillä -75 jälkeen syntyneet ovat keskimäärin tyhmempiä kuin aiemmin syntyneet ja näin se sitten näkyy jo testeissäkin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa