Ups:llä huono palvelu ja asiakaspalvelu
Mulle on tulossa tänään iso tilaus UPS:ltä ja he eivät voi kertoa aikaa tarkemmin kuin 3 tunnin tarkkuudella. Kaksi todella törkeää asiakaspalvelijaa linjoilla, joista toinen alkoi piikittelemään yritystäni. Aivan käsittämätöntä toimintaa! Huusivat puhelimessa etteivät varmasti kuljeta paketteja kotiovelle asti ja toinen ehdotti, että voisivat jättää paletit ulos talon eteen, koska kuljettajat eivät kuulemma soita asiakkaalle. En jatkossa käytä heidän palveluitaan enkä suosittele muillekaan. Suosittelen sen sijaan lämpimästi DHL, Fedex, DB Schenker yms kenellä asiakaspalvelu ja palvelu aina toiminut moitteettomasti.
Kommentit (3)
Valitettavasti UPS on kunnostautunut siinä, että ei jätetä edes lappua epäonnistuneesta jakeluyrityksestä. Käydään portin takana, mutta kun kuskit eivät soita, niin eihän se jakelu koskaan onnistu. Jos ei tiedä etukäteen paketin seurantanumeroa, ei tiedä mistään että olisi paketti tulossa.
Onneksi sen paketin voi itse hakea sieltä Koivuhaasta UPSin noutopisteestä. Tuossakin on naurettava juttu, että on pakko ensin antaa jakelun epäonnistua kerran, ennenkuin voi soittaa ja sanoa hakevansa paketin noutopisteestä. Ennen tuota ei voi vaihtaa jakelutapaa noudoksi.
Juu, en käytä UPSia, mutta jotkut firmat ulkomailta lähettävät sillä..
Tilasin juuri saksasta itselleni kengät. Valitettavasti myyjä valinnut toimitustavaksi UPS:n. No paketti ei koskaan saapunut paikalle. Toimituslogista voi kuitenkin lukea, että "vastaanottajaa ei tavoitettu". Tämä lause alkaa olla jo urbaanilegendaa, sillä tätä lausetta käytetään leimasimen lailla aina kun jokin lähetys hukataan ja jätetään yksinkertaisesti toimittamatta, kuljettaja ei löydä osoitetta tmv.
Niinhän tuo on. https://fi.trustpilot.com/review/www.ups.com Laitappa kuvahakuun "ups packet broken"