Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko maitoa pullosta 1kk ikäiselle??
12.11.2009 |
Eli täysimetyksellä ollaan oltu tähän asti, nyt tarvitsee antaa pari settiä pullosta, eikä hajuakaan paljonko pitäisi annostella?
Kommentit (4)
Reilun desin nyt ainakin luulisi riittävän.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on kyllä hyvä syömään, että ehkä se reilu desi noin alkuun, ei viitsis haaskuuseen heittää, niin siksi mietin, ettei laita liikaa (mutta ei missään nimessä tietenkään ole tarkoitus laittaa liian vähääkään)!
tosin lapseni veti jo laitoksella kerralla 120ml.
Alue: Aihe vapaa
mutta suurinpiirtein 60-80ml