Sanoman mainos, jossa miespari, on typerä
Pitääkö vielä 2021 katsella telkkarista mainosta, jossa miespari on jotain hämmästelemisen arvoista ja koko mainoksen ydin ja henkilöt esitetään epvarmoina.
En vaan tajuu, ehkä tässä on jotain hyvää ajateltu, mutta toteutus surkea. Miettikää nyt sen lopussa näkyvän miehen tilalle vaikka tummaihoinen mies tai joku romaninainen. Ihan älyttömän tökeröä. Mainos vain korostaa typerää ajattelua.
Kommentit (24)
Toikin olikin hyvä, että kuninkaan rinnalle ajttelee romaninaisen, olisiko tosiaan yhtään muodikasta? Tämä on tätä Sanoman pakkoagendaa, jokka oikeasti on vain trendien harjalla ratsastamista.
Ja ketju lähtee poistoon... NYT.
Minä pidän siitä Sanoman mainoksesta, jossa kaunista vaaleaa naista kositaan ravintolassa/tanssilattialla. Siihen miehen paikalle on mukava kuvitella itsensä kosintaan polvistuneena.
Nyt kaikki ovat ihan ihmeissään suvaitsevaisuuden ja raikkaan tuulettamisen määrästä.
Mainos on hyvä , koska siitä keskustellaan .
Olihan tästä joku kannellutkin, että vähemmistöt esitetään huonossa valossa, mutta ei mennyt läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mainos on hyvä , koska siitä keskustellaan .
No mä en ainakaan tykkää, että homoudesta pitää vielä typerien tv-mainosten takia keskustella, kun pikkuhiljaa on asennemaailma koko juttuun tasaantunut ja siirrytty eteenpäin.
T. Yksi homo.
Sanoma on yleensä ääriään myöden vähemmistöjen puolella, miksi näin hölmö mainos? Kuka ihme tuollaisen on suunnitellut ja hyväksynyt? Onko tullut mieleenkään katsoa sitä homojen näkökulmasta?
Vierailija kirjoitti:
Toikin olikin hyvä, että kuninkaan rinnalle ajttelee romaninaisen, olisiko tosiaan yhtään muodikasta? Tämä on tätä Sanoman pakkoagendaa, jokka oikeasti on vain trendien harjalla ratsastamista.
Ja ketju lähtee poistoon... NYT.
Poistoon? Ja miksi? Keskustelua herättävistä mainoksista ei sovi keskustella?
Kummallinen mainos kaiken kaikkiaan.
Mainokset on muutenkin ihan sairaan ärsyttäviä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mainos on hyvä , koska siitä keskustellaan .
Mutta me keskustelemme väärästä asiasta. Jos se reason-to-be olisi lihava mummo, niin tuskin ihastelisimme Sanoman avarakatseisuutta emmekä muuten ihastele nytkään, vaan ihmettelemme, miksi mainoksissa on jotenkin arvokkaampaa olla julkihomo kuin pitää suuntautumisensa omana tietonaan. Ei kleptomaanitkaan instassa esittele saaliitaan merkiksi muille, että meitä ihmisiä on niin erilaisia.
Julkaisija tai sen edustaja linjaa mieltymyksiään?
Vierailija kirjoitti:
Mainokset on muutenkin ihan sairaan ärsyttäviä nykyään.
Niin, tärkeintä on woke-asenne ja tuote vähän sivuseikka.
Jos tuo reason to be olisi vaikka pikkuisen pullea nainen pyörätuolissa ilman company päälle stailausta, niin olisi mielestäni avartavampi mainos. Ja miksi se "kunkku" on niin vaivaantunut? Väkinäinen, hölmö mainos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainokset on muutenkin ihan sairaan ärsyttäviä nykyään.
Niin, tärkeintä on woke-asenne ja tuote vähän sivuseikka.
"Huomatkaa, mekin halutaan ratsastaa sateenkaariaatteella!"
Hölmöintä mainoksessa on se tunnelma, ei se homous sinänsä. Mainoksen olis voinut tehdä myös niin, että kuningas ja puoliso on itsevarmoja.
Vierailija kirjoitti:
Hölmöintä mainoksessa on se tunnelma, ei se homous sinänsä. Mainoksen olis voinut tehdä myös niin, että kuningas ja puoliso on itsevarmoja.
Samaa mieltä! Todella erikoinen tunnelma, joka pilaa mainoksen.
Kaikki tuijottavat hämmentyneinä ja kukaan ei edes hymyile kuninkaan esiteltyä puolisonsa.
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalisuus pitäisi uudestaan kriminalisoida Suomessa.
Pekka Siitoin olisi saanut lespoilun loppumaan.
Inhoan tuota mainosta, se on liian virallinen, ihan kuin joku haastatteluohjelma.
Tervetuloa nykyaikaan. Uusi normaali: superläskit ihmiset, seksuaaliset suuntautumiset, heteroseksuaalisuuden epänormaalius.
Näistä ne hyvät mainokset tehdään.