Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S - marketin kauppakassin noutopalvelu

Vierailija
03.08.2021 |

Onko kukaan tilannut S-marketista ruokia kaupan takaovelta noudettavaksi?
Miten se käytännössä hoituu, pitääkö olla S - etukortti, antavatko laskun vai maksetaanko etukäteen verkkopankissa ja millähän nettisivulla tilauksen voisi tehdä? Paljonko ottavat palkkiota?
Nyt syksyllä kun koronatilanne pahenee ajattelin siirtyä tähän tartuntariskin minimoimiseksi.
Viime keväänä tilasin pienestä k-kaupasta ja se toimi miten toimi, osa ostoksista puuttui, laskussa oli virheitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noudin niitä viime vuonna, mutta en ole enää viitsinyt. Nykyään käyn mieluummin kaupassa nopeasti itse niin, että laitan hengityssuojaimen ja sen päälle vielä kirurgisen maskin. Suojaa varmaan aila hyvin ja saa esim kylmäsäilytystä tarvitsevat tuotteet nopeammin kotiin.

Jos olisin karanteenissa tms, pitäisi taas käyttää kotiinkuljetusta.

Vierailija
2/8 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä tilaus tehdään verkossa foodien kautta, sinne annetaan etukortin tiedot ja ostokset ennakkoveloitetaan (kuten bensa-automaatilla) katevarauksena. Kun tavarat on kerätty, ennakoveloitus oikaistaan todelliseksi loppusummaksi. Ostokset menevät kylmäkaappeihin, jotka toimivat numerokoodilla. Numerokoodi tulee kännykkään, kun ostokset voi noutaa. Noin 6 euroa arkipäivänä maksaa täällä keräily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketeissa on noutokaapit, joista ostokset haetaan. Maksu ainakin käyttämässäni marketissa onnistuu verkossa ja vain luottokortilla.

Toista vuotta olemme jo käyttäneet palvelua ja hyvin on sujunut. Toimitusmaksu on noin 5 euroa. Parasta on se, että tuotteet ovat aina kaupan tuoreimmasta päästä.

Hyvä on sekin, että S-ryhmä ilmoittaa jo ennen noutoa mahdollisista muutoksista ja puutteista.

Ainoa miinus tulee verkko-ongelmista eli välillä ei ole päässyt kirjautumaan ja toisinaan maksaminen ei ole onnistunut.

Vierailija
4/8 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko korona-ajan käyttänyt S-marketin ja Prisman noutopalvelua. On ihan loistava, tuskin tulee palattua enää kauppahyllyjen välissä itse kiertelyyn. Kokoan ostoskorin Foodiessa, ja maksan verkkopankkitunnuksilla. Meillä on siis S-tunnus ja S-etukortti, mutta varmaan ilman tunnustakin voi tilata. Keräyspalkkion hinta vaihtelee, on muutaman euron. S-etukortilla on vähän halvempi, mutta esim. nyt kesän ajan on ollut monta kertaa, ettei oma kauppani ole ottanut keräysmaksua ollenkaan. On toiminut hyvin, virheitä ei ole ollut, mutta joskus joku tuote ei ole ollut saatavilla ja ovat laittaneet korvaavan tuotteen. Voi myös valita vaihtoehdon, ettei korvaavaa tuotetta saa laittaa. Palvelussa voi luoda omia ostoslistoja, tallentaa omia suosikkeja ja siellä on myös reseptejä.

Vierailija
5/8 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi tilaa Prismasta. Asuu Helsingissä. Noutaa itse. Kehuu ettei maksa paljon, ja että sen keräysmaksun säästää jo sillä, ettei tule heräteostoja.

Perheelliselle, työssäkäyvälle kuulemma huippujuttu. 

Vierailija
6/8 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, tämä on pienehkö paikkakunta joten luulen ettei asiakkaita varten ole kylmäkaappeja vaan tuovat ostokset ovelle kun soittaa johonkin numeroon. Pitää mennä tutkimaan foodieta jos tosiaan ensi syksyn ja talven käyttäisi sitä palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-marketeissa on noutokaapit, joista ostokset haetaan. Maksu ainakin käyttämässäni marketissa onnistuu verkossa ja vain luottokortilla.

Toista vuotta olemme jo käyttäneet palvelua ja hyvin on sujunut. Toimitusmaksu on noin 5 euroa. Parasta on se, että tuotteet ovat aina kaupan tuoreimmasta päästä.

Hyvä on sekin, että S-ryhmä ilmoittaa jo ennen noutoa mahdollisista muutoksista ja puutteista.

Ainoa miinus tulee verkko-ongelmista eli välillä ei ole päässyt kirjautumaan ja toisinaan maksaminen ei ole onnistunut.

Tämä on hyvä. k- kaupassa laitoin ettei tarvitse korvata tuotteita niin silti oli pistetty tilalle alkuperäistä tilattua tuotetta kalliimpi tuote.

Vierailija
8/8 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista, tämä on pienehkö paikkakunta joten luulen ettei asiakkaita varten ole kylmäkaappeja vaan tuovat ostokset ovelle kun soittaa johonkin numeroon. Pitää mennä tutkimaan foodieta jos tosiaan ensi syksyn ja talven käyttäisi sitä palvelua.

Taitaa olla sama soittosysteemi joissakin Citymarketeissakin. Kaappisysteemi on siitä hyvä, ettei tarvitse soitella eikä odotella. 

Vähän tuo palvelumaksu kirpaisee, mutta mielellään sen maksaa, kun ei tarvitse seisoskella kassajonossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän