Miksi julkisessa liikenteessä usein oletetaan, että vika on automaattisesti asiakkaassa eikä heidän omissa laitteissaan?
Monia kertoja matkasovellusta käyttäessä on ollut tilanteita, missä matkasovellus ei ole toiminut esimerkiksi sovelluksen omista bugeista johtuen tai koko sovellut on ollut kaatuneena tai alhaalla tuntikausia. Silti usein liikennevälineissä asiakkaille on väitetty, että vika on heidän laitteessaan, sovelluksessaan tai lipussaan, vaikka näin ei ole ollut.
Mutta miksi niin? Eikö ensin kannattaisi tarkistaa omat laitteet ja vempaimet, ennen kuin syyttää muita?
Kommentit (5)
Tervetuloa Suomeen! Tämäntasoinen asiakaspalvelu ei vetelisi monessakaan maassa.
Joka paikassahan Suomessa noin on. Asiakkaan syy, kunnes toisin todistetaan.
No just viimeksi tänään kun kortinlukija ei lukenut bussissa korttia, niin kortissa kuulemma täytyy olla jotain vikaa. Hyvin kuitenkin luki seuraavassa bussissa oleva kortinlukija. Aika huvittavaa.
:D
Ensi vuoden alusta alkaen opiskelija-alennustakaan ei saa enää matkakortille, vaan opiskelija-alennuksen saa ainoastaan siihen alati ongelmaiseen sovellukseen. Kerrassaan hyvää asiakaspalvelua.
Ja sitten ihmetellään, kun ei ole asiakkaita.