Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi julkisessa liikenteessä usein oletetaan, että vika on automaattisesti asiakkaassa eikä heidän omissa laitteissaan?

Vierailija
17.06.2021 |

Monia kertoja matkasovellusta käyttäessä on ollut tilanteita, missä matkasovellus ei ole toiminut esimerkiksi sovelluksen omista bugeista johtuen tai koko sovellut on ollut kaatuneena tai alhaalla tuntikausia. Silti usein liikennevälineissä asiakkaille on väitetty, että vika on heidän laitteessaan, sovelluksessaan tai lipussaan, vaikka näin ei ole ollut.

Mutta miksi niin? Eikö ensin kannattaisi tarkistaa omat laitteet ja vempaimet, ennen kuin syyttää muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, kun ei ole asiakkaita.

Vierailija
2/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Suomeen! Tämäntasoinen asiakaspalvelu ei vetelisi monessakaan maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassahan Suomessa noin on. Asiakkaan syy, kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
4/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just viimeksi tänään kun kortinlukija ei lukenut bussissa korttia, niin kortissa kuulemma täytyy olla jotain vikaa. Hyvin kuitenkin luki seuraavassa bussissa oleva kortinlukija. Aika huvittavaa.

:D

Vierailija
5/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuoden alusta alkaen opiskelija-alennustakaan ei saa enää matkakortille, vaan opiskelija-alennuksen saa ainoastaan siihen alati ongelmaiseen sovellukseen. Kerrassaan hyvää asiakaspalvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi