Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kesäranta asunto äärettömän vaatimaton paikka, Mäntyniemi paljon hienompi
31.05.2021 |
En oikein ymmärrä miten Suomen valtio kehtaa noin vaatimatonta paikkaa edes pitää pääministerin virka-asuntona? Luulisi joku vähän hienompi paikka löytyvän. Tai eikö sellaista voisi rakentaa? Mäntyniemihän on aivan eri planeetalta.
Kommentit (2)
Hyvin on pääministerin hommaan tunkua riittänyt. Ihan jonoksi asti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On se Kesäranta hienompi kuin sun Jakomäen yksiö.