Lue keskustelun säännöt.
Kylllä se on tossa varhaiskasvatusvaiheessa tärkeää pojilla tekninen työ ja tytöillä myös tekninen/käsityö ja luonnontieteen koska aivot kehitttyy tarkastelemaan ja katsomaaan maailmaaa sen teknisyyden kautta versus mielikuvitsus/liiika tunne.
Kommentit (2)
Siiis taideaineista on enemmmän hyötyä varmaan justiin jossain kielisssä yms.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksei pojilla myös tekstiilikäsityöt?