Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelija: muista tuo sana palvelija

Vierailija
20.05.2021 |

Mitä oikein kuvittelit olevasi? Palvelet maksavaa asiakasta ja SILLÄ SIPULI!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelen kyllä ja jopa nautin siitä, mutta mikään orja tai sylkykuppi en siltikään ole :) Kertoo paljon asiakkaasta jo ihan ihmisenä jos ei perus käytöstapoja osaa tai jos kuvittelee et asiat raivoamalla ratkeaa.

Vierailija
2/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voisikin tehdä kansalaisaloitteen ja pari julkista loukkantumista ja mielensäpahoittamista iltapäivälehtiin. Eikö tuo sana PALVELIJA olekin vanhanaikainen ja alistava?

Pitäisi keksiä parempi sana, ehdotuksia?

Asiakashenkilö, asiakasohjaaja, asiakasneuvoja, asiakastukihenkilö... ehkä vain pitäisi alkaa sanomaan että HENKILÖKUNTAA, joka osoittaa, että on ko. paikassa töissä. 

Tai sitten pitäisi oikeastaan alkaa käyttämään sanaa ASIANTUNTIJA, niin tämä olisikin asiakkaille vähän yllättävä käänne. Tällöin hän on se vähempiarvoinen ja asiantuntija aina oikeassa.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hyvä esimerkki siitä millasii elitistejä korkeesti koulutetut osaa olla… Mee hoitoon. Asiakaspalvelijat ei oo palvelijoita.

Vierailija
4/14 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan myös asiakkaana olla ASIALLINEN.

Vierailija
5/14 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih!😁

Vierailija
6/14 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein tulee vastaan tilanne että tekisi mieli sanoa asiakaspalvelialle että anteeksi kun häiritsen some hetkeesi mutta tiedätkö tästä tuotteesta jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakasneuvoja olis hyvä.

Vierailija
8/14 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä oikein kuvittelit olevasi?"

En kuvittele mitään. Tiedän olevani ammattilainen, osaan työni ja hoidan sen hyvin myös työnantajani mielestä. Saan hyvää palautetta myös asiakkailta, joten mitä muuta vielä tarvitsisin? Jonkun typerän nettihuutelijan hyväksynnän?

En ole mikään palvelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä asiakaspalvelua on niin moneen lähtöön. Aitoa, iloista ja työstään pitävää. Sitten on niitä, jotka some-kännykän takaa tekee nopeasti pakollisen ”asiakaspalvelun” silmiin katsomatta. Kun ensin edes huomaa asiakkaan.

Näistä jälkimmäisistä se huono fiilis tulee.

Vierailija
10/14 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan paljon on nykyään sellasta työvoimaa, jota ei kouluteta siihen tehtävään. Kyllähän se harmittaa, jos jossain ravintolassa tarjoilijalla ei ole hajuakaan siitä mitä paikassa tehdään ja tarjoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla asiakaspalvelijoista ei välttämättä ole ihan näpeissä se homma idea. Että joku tulee sinne paikkaan vaikka pitkään säästetyillä rahoilla nauttimaan. Maksaa satoja euroja jostain elämyksestä. Kaupan kassa ja vaikka joku kallis ravintola on kaksi täysin eri mestaa. Ja siellä elämyksiä tarjoavassa paikassa pitäs olla aidosti innostunut siitä hommasta mitä tekee.

Vierailija
12/14 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvää ja huonoa palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistathan myös asiakkaana olla ASIALLINEN.

Joskus asiakas voi olla ihan syystäkin vähän tuohtunut. Ei toki malttia sovi menettää.

Vierailija
14/14 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolen painamisen sijaan voisitte vain ilmiantaa ketjun. Ei näitä trolleja kannata ruokkia.