miksi ihmiset haluavat kalliin audon?
Eihän siinä mitään järkeä ole. Vain haluavatko vain flexata siitä että on rahaa?
Kommentit (23)
Minä ottaisin mieluummin kalliin mobon tai mooddoribyörän.
On ihan erilaista ajaa hyvällä autolla kuin vanhalla.
Nautin ajamisesta kun voi luottaa autoon.
Mun 11-v poika taivuttaa tuolleen joskus vieläkin - audon.
Oishan se nyt noloo ajaa jollain punaisella hatchbackillä?
4 jatkaa, että apua, onkohan ap mun poika?
Mikä on audo? Hotelli Kööpenhaminassa? Yleensä hotellit ovat kalliita, ja hienompi ja parempi huone maksaa enemmän kuin vähemmillä varusteilla oleva hotelli. Monet haluavat majoittua laadukkaasti, ja se maksaa.
Mulla oli tiettyjen ominaisuuksien takia hieman kalliimpi auto. Nyt en enää tarvitse autoa ja myin sen pois.
On ihan ajatusharha, että vanha auto olisi jotenkin huonompi ajaa kuin uusi. Ei ole. Autojen perusrakenne on pysynyt muuttumattomana jo 30v kun monivarsituenta tuli käyttöön. Olen huomannut että kun ostaa esim 2001 vaikka Accordin tai peogeot 406 ja pistää alustan kuntoon 1000-2000e niin se vanha auto on jopa parempi ajaa kuin täysin uusi. Nimittäin monet valmistajat nykyään säästävät alustassa ja korjaavat alustan puutteita ajoavustimilla.
Vierailija kirjoitti:
Oishan se nyt noloo ajaa jollain punaisella hatchbackillä?
Minulla oli sellainen, Rellu muistaakseni, palveli minua hyvin monet vuodet. Nyt on farmari.
Itse halusin ehdottomasti katumaasturin, koska siinä istuu korkeammalla ja oli turvallisemman tuntuinen kaikkinensa. Enää en tarvitse autoa, ja auto myytiin samantien. Vuokraan nyt aina tarvittaessa.
Miksi kirjoitatte autosta, kun aloittaja kirjoitti audosta? Ihan upea hybridihotelli se audo on kuvien perusteella. En ole koskaan käynyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
On ihan ajatusharha, että vanha auto olisi jotenkin huonompi ajaa kuin uusi. Ei ole. Autojen perusrakenne on pysynyt muuttumattomana jo 30v kun monivarsituenta tuli käyttöön. Olen huomannut että kun ostaa esim 2001 vaikka Accordin tai peogeot 406 ja pistää alustan kuntoon 1000-2000e niin se vanha auto on jopa parempi ajaa kuin täysin uusi. Nimittäin monet valmistajat nykyään säästävät alustassa ja korjaavat alustan puutteita ajoavustimilla.
Mun auto täytti 31 vuotta viime keskiviikkona. Hyvä ja mukava iso auto ja ajo-ominaisuudet uusiin autoihin verrattuna on ylivoimaiset. Se mm. kulkee suoralla tiellä suoraan, ilman jatkuvaa paimentamista. Pitkä akseliväli ja takaveto on hyvä yhdistelmä. Ja kun vastustan kertakäyttökulttuuria ajan sen loppuun, mikä auton kunnosta mitattuna ei ole lähelläkään.
Ai että mä nautin, kun saan kuunnella köyhien vinkuvan miksi se oma vanha autonromu on paras maailmassa. Kai sitä voi itselleen valehdella, totuus on kuitenkin että jos on uusi ja vanha auto vierekkäin ja siitä voi valita niin uuden jokainen ottaa!
Mikään ei ole nolompaa kun ajella itäblokin Skodalla. 🙈 Mielummin ilman autoa kun joku skeida.
En ostaisi kallista autoa ensimmäisenä, jos edes ikinä ostan autoa. Olen aina asunut keskustassa ja niin kaupunkilainen, etten kaipaa autoa.
Varmaan joku kalliin autonomistaja taas ihmettelee mun kallista puhelinta, design-huonekaluja ja Woltista tilaamisen tiheyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin, kun saan kuunnella köyhien vinkuvan miksi se oma vanha autonromu on paras maailmassa. Kai sitä voi itselleen valehdella, totuus on kuitenkin että jos on uusi ja vanha auto vierekkäin ja siitä voi valita niin uuden jokainen ottaa!
En ainakaan minä ottaisi. Autohaaveena olisi vm. 1928 Ford rodattuna. Hintaa niissä on vain uuden auton verran, vaikka olisi ns. Rottarodi.
Noita uusia kinnereitä kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Noita uusia kinnereitä kukaan halua.
Juu ei halua, kaikki haluaa ajaa 30-luvun laitteilla. Sama on puhelimien yms. tekniikan kanssa, kaikki vanha on hyvää. Siksi uusien autojen valmistaminen on lopetettu jo aikoja sitten!
Joudun ajamaan paljon joten ajomukavuus, luotettavuus ja riittävä teho on tärkeitä.