Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (13831)

Vierailija
13821/13831 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aiheen vierestä, mihinköhän Julan mainokset on hävinneet? Olivat aidosti hauskoja, esim. miettivä taapero.

Itse inhosin niitä mainoksia. Kovin on kaukaa haettu, jos joku ipana kärryissä miettisi jotain puutarhakaluja tms. 

Vierailija
13822/13831 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilon mainos.

 

En. Tuun.

 

???? Miksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13823/13831 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Motonetin mainokset, missä se nahjus mies ei saa mitään aikaiseksi, vaan haaveilee ja pohtii vaihtoehtoja. Näyttäisivät mainoksessa sen naisen, joka on nainut tuon pellen. Taitaa se pojan kanssa autoa pesevä naapurin mies olla lapsen oikea isä. Miestähän taas saa pistää halvalla näissä mainoksissa.

Toisaalta, ilman niitä haaveilija-pohdiskelijoita, ei olisi koko autoa jolla amislippis voisi päteä.

 

Luolissa oltais edelleen.

Minustakin Motonet-mullettimies on super ärsyttävä. En pysty katsomaan.

Sehän on mainio. Tuollaisia ideologisia puutarhatonttuja alkaa aika iso osa nykymiehistä olla tietyissä piireissä. Sitten on niitä toiminnan miehiä, jotka saavat asiat myös hoitumaan. 

Kyllä se Minna esiintyi yhdessä mainoksessa, jossa piti autoa korjata.

Vierailija
13824/13831 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbe ärsytti vagidan mainos mut nykyään vaan naurattaa kun se tulee koko ajan

Vakavalla naamalla " Ennen siis, Seksi, Sattu! Kunnes löysin vagisanin xD"

 

Hyvä ettei enää satu!

Joo siis niin  nolottaa  ,  kun vieraat ovat kylässä  , niin tv  pauhaa  jostain  vagisanista!!   Miehiähän tää vaan virnuiluttaa  mutta naisihmiselle  on häpeä !!!     Nyt ei  oo ollu mainosta, mutta  takuulla  kohta taas!  -  häpeilimisiin.  

Telkkarihan pidetään kiinni, kun on vieraita. Olimme joskus vuosia sitten kutsuttuna eräässä tuttavaperheessä, kun isäntä katsoi siellä koko ajan urheilua. Me naiset yritimme jotakin keskustella, niin meille huudettiin, että hiljaa. Meinasin lähteä pois.

Vierailija
13825/13831 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitmixin Sara mikälie joka esittelee rumia käsitatuointejaan. Hyi.

Vierailija
13826/13831 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago mainokset, ekaks oli ukko jolle oli asenneltu vähän liikaa hampaita, sitten se äijäkööri hiekkaan haudattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13827/13831 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki hampurilais mainokset. Sitten kulta voitko imuroida. Sitten mies kysyy tyhmänä kävitkö jo kaupassa. Kuinka iso se kämppä on oikein , kun ei näe on muija jossain ? 

Kyllähän tuon muijan ulkonäöstä jo pitäisi ukon päätellä, että se ei ole vuosiin liikkunut kuin korkeintaan jääkaapille. 

Mainoksessa yllytetään vedättämään tyhmiä äijiä. 

Vierailija
13828/13831 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden. Veken. Aavajaiset!

Voi vttu, Kuopiolaisena tätä mainosta vielä näkee näkemästä päästyäänkin!! Protestina en ole vieläkään käynyt siinä Veken myymälässä, hähä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13829/13831 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musti ja Mirrin veikeällä äänellä lausuttu "kaverina myötä- ja vastakarvassa". Lausehan on ihan nokkela mutta äänensävy ärsyttää 

Vierailija
13830/13831 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on paras ikinä! Kyllä tuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13831/13831 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on paras ikinä! Kyllä tuun!

Siis Puuilo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan