Lue keskustelun säännöt.
Jos Suomen luonnossa eläisi tiikeri ja jääkarhu, mitä tapahtuisi?
16.03.2021 |
Miettikää jos Suomen luonnossa eläisi hurjia petoeläimiä kuten jääkarhu ja siperiantiikeri, nehän ovat uhanalaisia eläimiä niin tappaisko viranomaiset kaikki jotka tulisi lähelle asuinalueita?
Uskaltaisitteko liikkua luonnossa jos nuo hurjat pedot siellä asuisi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla