Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työkyvyttömyyseläkkeen haku

Vierailija
16.03.2021 |

osaisko joku sanoa pitääkö sairauspäivärahahakemus ja työkyvyttömyyseläkehakemus laittaa samaan aikaan kelaan vai onko siinä joku aikaraja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko romani?

2/3 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkyvyttömyyseläkehakemusta ei voi lähettää yhtäaikaa. ensin pitää olla vuosi sairaslomalla että pääsee kuntoustuelle eli määräaikaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle.

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuoden sairauslomalla ja sen aikana ollut 57 hoitokäyntiä terapiassa, lääkäreissä, fysioterapiassa ja testeissä.

Nyt sain hakea työkyvyttömyyseläkettä. Takuita saamisesta ei tietenkään ole vaikka mulla on ennestään 1/2. Kesäkuun loppuun mennessä pitäisi tulla vastaus. Ja ikää jo yli 60v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan