Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tehty vaikuttavuuslakenta paljonko ilmastonmuutos hidastuu jos meillä maksetaan vaikka 70 senttiä enemmän polttoaineen hinnassa?

Vierailija
05.03.2021 |

Kai niistä joku vaikuttavuuslaskenta sentään tehdään vai vedetäänko ihan summamutikassa. Onko niin vähän ettei kehtaa edes selvittää?

Meillä julistetaan hätätiloja samaan aikaan kun giganttiset Kiina ja Intia ilmoittavat senkun lisäävänsä päästöjä seuraavat kymmenenkin vuotta. Jotenkin tätä ongelmien skaalaa ei sitten yhtään tajuta tai haluta ymmärtää ja kaikki ilmeisesti koska silloin ei voi kurittaa suomalaista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden kannattajat eivät ymmärrä että hintojen nosto vaikuttaa myös bussilipun hintaan kaiken muun ohella.

Vierailija
2/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä ole kyse siitä että otetaan miljardeja velkaa että voidaan antaa miljardeja ulkomaille, jostain on rahaa käärittävä ettei luottoluokitus laske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä varmaan globaalisti ole juuri mitään merkitystä, mutta sama juttu koskee kaikkia Suomessa tehtäviä päätöksiä ja toimia. Eikai tupakan hinnan nostaminen Suomessa vaikuta tupakointiin Kiinassa?

Kai tuossa ohjataan hinnannousulla suomalaisten käytöstä: Jos vähennetään turhaa ajelua, niin tiet pysyy paremmassa kunnossa, ilmanlaatu paranee, osa matkoista ehkä tehdään pyörällä/kävellen jne.

Vierailija
4/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta yhtään mitään. Vihreiden ja kommunistien pakkomielle ja sairas ideologia haluaa tuhota tämän maan.

Vierailija
5/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on suuri syy leikata juuri muualla.

One third of deaths in India every year are due to air pollution

China and India have highest death rates due to toxic air from burning fossil fuels, says new study from Harvard University

“Often, when we discuss the dangers of fossil fuel combustion, it’s in the context of CO2 and climate change and overlook the potential health impact of the pollutants co-emitted with greenhouse gases,” said Schwartz. “We hope that by quantifying the health consequences of fossil fuel combustion, we can send a clear message to policymakers

Vierailija
6/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mennä töihin, kauppaa, sukulaisille, harrastukseen... Julkinen liikenne on surkeaa. Kaikkia veroja ja maksuja nostettu mm siitä syystä, että palvelut pysyvät syrjäseuduilla. Ei ole pysyneet ja julkista liikennettä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä ettei osata käyttää mitään muuta kuin rahankiristämistä omia kansalaisia kohtaan. Sama näytti koskevan lihansyöntiä tuossa kun aamujuttuja yleltä luin, että liikaa syödään, koska liha on halpaa. Mitäs jos lähdettäisiinkin siitä ettei viitsittäisi tekopyhästi nostaa hintaa, vaan suoraan rajoitettaisiin sitä haalimista? Henkilö saa kulkea suomessa bensalla niin ja niin monta km päivässä, ja siihen määrään kohtuu hintainen bensa. Jos haluaa käydä pitemmällä, voi säästää "bensakorttiaan". Sama lihaan. 300g jauhelihaa ja 300g broiskua/viikko /hlö, eikä mitään hinnannostoja. Miten se tukee tasa-arvoista yhteiskuntaa että rikkailla on mahdollisuus tuhota maapalloa rikkaan oikeudella(eli rahalla)? Tuhoaako rikas palloa hienommin ja ylevämmin kuin köyhä?

Vierailija
8/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti ap:lta, ehkä kyseessä on kuitenkin taas tulonsiirto. Autoilijat maksaa kohta ilmaiset raitsikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksisetelit säilyvät kuitenkin ilmaisina.

Vierailija
10/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännä ettei osata käyttää mitään muuta kuin rahankiristämistä omia kansalaisia kohtaan. Sama näytti koskevan lihansyöntiä tuossa kun aamujuttuja yleltä luin, että liikaa syödään, koska liha on halpaa. Mitäs jos lähdettäisiinkin siitä ettei viitsittäisi tekopyhästi nostaa hintaa, vaan suoraan rajoitettaisiin sitä haalimista? Henkilö saa kulkea suomessa bensalla niin ja niin monta km päivässä, ja siihen määrään kohtuu hintainen bensa. Jos haluaa käydä pitemmällä, voi säästää "bensakorttiaan". Sama lihaan. 300g jauhelihaa ja 300g broiskua/viikko /hlö, eikä mitään hinnannostoja. Miten se tukee tasa-arvoista yhteiskuntaa että rikkailla on mahdollisuus tuhota maapalloa rikkaan oikeudella(eli rahalla)? Tuhoaako rikas palloa hienommin ja ylevämmin kuin köyhä?

Rikas elää siten, kuinka haluaa elää. Köyhä elää siten, miten pystyy elämään.

Rikas ei tuhoa maapalloa, koska rikas voi ostaa päästöoikeuksia. Tiedäthän, vanha anekauppa, "kun kolikko kirstuun kilahtaa, sielu taivaaseen vilahtaa". Köyhä tuhoaa, koska köyhällä ei ole varaa ostaa sielulleen sijaa taivaasta. Tämä on ikuinen luonnonlaki ja se suosii niitä, joilla on siihen oikeus (=rahaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin palkkatyö vaatii oman auton ja tuokin vain sitten palkansaajan lisä verotusta.Miten sitten turhan ajon välttäminen joka sitten muutama tuhat kilometriä vuodessa vaikuttaa sitten päästöihin?

Vierailija
12/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutrollit kutsuu mahamutajia vapaamatkustajiksi mutta vaativat että Suomi voisi olla ilmastotoimien vapaamatkustaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persutrollit kutsuu mahamutajia vapaamatkustajiksi mutta vaativat että Suomi voisi olla ilmastotoimien vapaamatkustaja.

Se on sitä elämäm koulun matematiikkaa.

Vierailija
14/14 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ingenting

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi