Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjivät mainokset

Relative person
23.02.2021 |

Oletteko panneet merkille miten viime aikoina moniin mainoksiin on edistyksellisyyden osoituksena ilmestynyt ikäänkuin päälleliimattuna negridirodun edustaja. Eikö siellä pitäisi ennemminkin olla meidän kotoisesta vähemmistöstämme eli romaneja mukana. Ja jos koko maailman väestöä ajatallaan niin myös kiinalaisten ja intialaisten osuus mainoksissamme on suhteettoman pieni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisiä on myös liian vähän suomalaisissa mainoksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa mainostetaan Suomessa asuville ihmisille.

Ja jokainen yritys mainostaa vain sille kohderyhmälle, jonka haluaa tuotteittaan ostavan.

Nykyisin yritykset ostavat valmiina kaikki mainokset, mainos- ja markkinointi toimistoilta.

Mainosta suunnitellaan ja tehdään sellaisen tiimin kanssa, jossa on mukana sekä mainostoimiston että mainoksen ostavan yrityksen markkinointi asiantuntijoita ja muuta porukkaan.

Seuraile mainoksia, niin huomaat millaisia mainoksia tulee eri viikonpäivinä ja millaisten ohjelmien alussa ja välissä ne ovat.  Sellainen on tarkoin suunniteltua, että mihin aikaan päivästä ja viikonpäivästä yritys mainosaikaa ostaa.

Esimerkiksi lauantai-iltaisin on aivan erilaisia mainoksia myöhäisohjelmissa, kuin arkipäivän alkuilloissa jne, jne.

Yritys maksimoi sen, että erittäin moni sellainen asiakas, joka saattaisi olla kiinnostunut heidän mainostamastaan tuotteesta, katsoo juuri silloin ja siihen aikaan telkkaria.

Eivät ne mainokset ihan sattuman varaisesti telkusta tule. 

Telkussa mainostaminen on erittääin kallista ja silloin kohderyhmä tulee olla valittu erittäin hyvin.

Vierailija
4/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eläkeläisiä on mainoksissa.

Mutta heitä on vain sellaisten ohjelmien mainoksissa, joita mainostava yritys arvelee heidän katsovan.

Tuskin kannattaa mainostaa eläkeläisille ohjelmissa jotka ovat suunnattu lapsille, nuorille tai työikäisille ihmisille.

Eläkeläiset katsovat eniten YLE:n ohjelmistoa, kuten tv 1, tv 2 ja Teemaa.

Mainos ja markkinointi maksaa yrityksille mansikoita, joten mainostuksen tulee aina osua oikeaan ryhmään.

Eli siihen ryhmään, joka mainostettujen tuotteiden mahdollinen ostaja.

Vierailija
5/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisiä on myös liian vähän suomalaisissa mainoksissa.

Eikös ne ole niitä "boomereita" tai sotaveteraaneja, joita vasemmisto vihaa?

Vierailija
6/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Ostan vain valkoisille tarkoitettuja tuotteita. On kuitenkin hienoa, että muut eivät tarvitse minun rahojani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme