Miksi amerikkalaisissa poliisisarjoissa
poliiseilla on aina ihan naurettavan pienet taskulamput, kun niiden pitää hiipiä epäillyn perässä pimeässä talossa/asunnossa tai ulkona keskellä yötä?
Luulisi, että olisi paljonkin apua, jos olisi edes hitusen isompi se lamppu.
Kommentit (21)
https://flashlightex.com/products/90000-lumens-xhp70-2-most-powerful-fl…
Ei se koko vaan teho!
Entä miksi, kun ne hiipivät sisällä keräämässä rikosteknisiä todisteita, kukaan ei ikinä koskaan vahingossakaan laita valoja päälle?
Valoja ei panna päälle sen vuoksi, että niihin on voitu kytkeä ikäviä tehosteita.
Miksi joissakin amerikkalaisissa poliisisarjoissa se yksi ja sama tyyppi jahtaa rikollisia, kerää näytteitä, analysoi ne näytteet, haastattelee epäiltyjä, ja sairaalasarjoissa tosi usein pääosassa oleva lääkäri roudaa tervehtyneen potilaansa sairaalasta ulos pyörätuolissa, ihan niin kuin jollain erikoislääkärillä ois aikaa sellaiseen.
Miksi poliisisarjoissa eka epäilty ei melkein koskaan ole se oikea tekijä? Sehän olis ihan hyvä juonenkuvio, että sen uskotaan olevan syytön, epäillään muita ja lopulta tajutaan, että ekahan sen teki.
Vierailija kirjoitti:
Valoja ei panna päälle sen vuoksi, että niihin on voitu kytkeä ikäviä tehosteita.
Tai sinut voidaan ampua siihen paikkaan kun seisot kuin parrasvaloissa. Ei ole mammat kayneet nakojaan poliisikoulua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi poliisisarjoissa eka epäilty ei melkein koskaan ole se oikea tekijä? Sehän olis ihan hyvä juonenkuvio, että sen uskotaan olevan syytön, epäillään muita ja lopulta tajutaan, että ekahan sen teki.
Koita tarjota kasikirjoituksiasi amerikkalaisille elokuvatuottajille.
Minkälaisia sarjoja oikein katsotte? :D
Toisaalta kaikkia taktisia toimia ei saakaan paljastaa jottei roistot osaa varautua niihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi poliisisarjoissa eka epäilty ei melkein koskaan ole se oikea tekijä? Sehän olis ihan hyvä juonenkuvio, että sen uskotaan olevan syytön, epäillään muita ja lopulta tajutaan, että ekahan sen teki.
Se toimii true crimessa paremmin.
Miksi amerikkalaisissa poliisisarjoissa kaikki naiset on kauniita mutta luonteeltaan hyökkääviä, lähes aggressiivisia menestyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joissakin amerikkalaisissa poliisisarjoissa se yksi ja sama tyyppi jahtaa rikollisia, kerää näytteitä, analysoi ne näytteet, haastattelee epäiltyjä, ja sairaalasarjoissa tosi usein pääosassa oleva lääkäri roudaa tervehtyneen potilaansa sairaalasta ulos pyörätuolissa, ihan niin kuin jollain erikoislääkärillä ois aikaa sellaiseen.
Ja tyyppi yleensä hyllytetään tehtävästään, mutta jatkaa entiseen tahtiin ja ratkaisee homman.
Vierailija kirjoitti:
Miksi amerikkalaisissa poliisisarjoissa kaikki naiset on kauniita mutta luonteeltaan hyökkääviä, lähes aggressiivisia menestyjiä.
Sen lisäksi nymfomaaneja
Dodge Monaco on hienoin poliisiauto.
Päähenkilöt kulkevat pakkasella takki auki.
Jossain SWAT-rynnäköissä kaikilla muilla paitsi pääosan esittäjillä on kypärä päässä. Koska naaman pitää näkyä. Aika hullua silti, itse en rynnäköisi minnekään ilman suojavarusteita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi amerikkalaisissa poliisisarjoissa kaikki naiset on kauniita mutta luonteeltaan hyökkääviä, lähes aggressiivisia menestyjiä.
Ei Amerikassa menesty millaan alalla vahattelevalla, suomalaisella asenteella, "enhan mie mittaan ossaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi amerikkalaisissa poliisisarjoissa kaikki naiset on kauniita mutta luonteeltaan hyökkääviä, lähes aggressiivisia menestyjiä.
Ei Amerikassa menesty millaan alalla vahattelevalla, suomalaisella asenteella, "enhan mie mittaan ossaa."
Hyökkäävän aggressiivisuuden ja itseään vähättelevän asenteen välissä on aika paljon muitakin vaihtoehtoja.
Miksi amerikkalaisissa poliisisarjoissa murhan uhrin vaatteista löytyy aina superharvinaisen kasvin siemeniä, ja niiden avulla syyllinen löydetään hetkessä?
Miks poliisilaitoksella pirisee aina puhelin?
Miksi ne eivät vaan laita valoja päälle siellä pimeässä asunnossa? Yleensä se jahdattava niissä kuitenkin tietää poliisin läsnäolosta jo muutenkin.