Matkatoimisto Kiwi ei ole maksanut vieläkään peruuntuneita lentoja, miten saan rahani takaisin?
Onko joku saanut Kiwiltä Koronan takia peruttujen lentojen rahat takaisin? Mitä tehdä? Eivät vastaa ja käskevät aina vaan messengerissä antamaan tiedot uudelleen eikä keskustelu johda mihinkään. Mitä voin tehdä että saan rahat takaisin? Kiinni 700€.
Kommentit (13)
Mikä tuo tuollainen matkatoimisto on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo tuollainen matkatoimisto on?
Kiwi.com. Älkää ikinä käyttäkö.
Onneksi ei tuon suurempi summa, tsemppiä
https://fi.trustpilot.com/review/kiwi.com
Eipä kovin lupaavalta näytä viimeaikaisten arvioiden perustella... :(
Jos olisit matkalle lähtenyt, olisit joka tapauksessa menettänyt rahasi. Nyt vain pääsit vähemmin kuluin, kun jäi kohteessa tehtävät heräteostokset tekemättä. Toisin sanoen: säästit rahaa! Olisit kiitollinen.
Kyllä pitää olla puupää että varailee matkoja korona aikaan eikä maksa luottokortilla😀
Mulla oli myös viime vuoden helmikuussa ostetut lennot Kiwi.comin kautta ja sama ongelma, että heihin ei saa mitään yhteyttä eikä rahoja näkynyt eikä kuulunut, vaikka tein heidän nettisivuillaan takaisinpyyntöhakemuksen. Saatiin rahat takaisin, koska olin onneksi maksanut lennot luottokortilla ja hain Osuunpankin kautta rahojani takaisin. Siihenkin prosessiin meni useampi kuukausi ja sai tietenkin lähettää kaikki kuitit ja tiedot lentojen peruuntumisesta pankille ennenkuin asiaa pystyi alkaa käsittelemään. Kiwi.com ei tietenkään myöskään ollut suoraan minulle ilmoittanut, että kyseiset lennot on peruttu, vaan jouduin selvittämään asiaa suoraan kyseisiltä matkatoimistoilta, joilta lennot oli varattu. Ja näitä matkatoimistoja oli kolme eri! Finnair oli ainut jolta sain suoran s-postiviestin, että ko. lennot on peruttu. Ryanair ja SAS olivat nämä kaksi muutaa yhtiötä.
Maksakaa aina kalliimmat ostokset luottokortilla!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla puupää että varailee matkoja korona aikaan eikä maksa luottokortilla😀
Kyllä pitää olla puupää jos ei kysy mullon matkat varattu. Varattu jo vuoden 2019 marraskuussa!
Terveisin puupää
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli myös viime ovuoden helmikuussa ostetut lennot Kiwi.comin kautta ja sama ongelma, että heihin ei saa mitään yhteyttä eikä rahoja näkynyt eikä kuulunut, vaikka tein heidän nettisivuillaan takaisinpyyntöhakemuksen. Saatiin rahat takaisin, koska olin onneksi maksanut lennot luottokortilla ja hain Osuunpankin kautta rahojani takaisin. Siihenkin prosessiin meni useampi kuukausi ja sai tietenkin lähettää kaikki kuitit ja tiedot lentojen peruuntumisesta pankille ennenkuin asiaa pystyi alkaa käsittelemään. Kiwi.com ei tietenkään myöskään ollut suoraan minulle ilmoittanut, että kyseiset lennot on peruttu, vaan jouduin selvittämään asiaa suoraan kyseisiltä matkatoimistoilta, joilta lennot oli varattu. Ja näitä matkatoimistoja oli kolme eri! Finnair oli ainut jolta sain suoran s-postiviestin, että ko. lennot on peruttu. Ryanair ja SAS olivat nämä kaksi muutaa yhtiötä.
Tuhannet kiitokset tästä!! Olen maksanut luotolla ja asia hoituu pankin kautta!!!🙏🙏🙏🙏🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla puupää että varailee matkoja korona aikaan eikä maksa luottokortilla😀
Kyllä pitää olla puupää jos ei kysy mullon matkat varattu. Varattu jo vuoden 2019 marraskuussa!
Terveisin puupää
Puupää, tässä sinulla kolme olennaista asiaa: Luottokortti, Luottokortti, Luottokortti.
Painuuko jo lanttuun?
Aina ja kaikissa olosuhteissa matkat ostetaan..... Luottokortilla!
P.s se ei tarkoita, että sinulla on/kertyy korollista luottovelkaa. Kaikin mokomin maksa käytetty luotto heti pois. Ongelmien kohdatessa teet vain reklaamaation kortin myöntäneelle pankille ja voilà, rahat ovat takaisin tililläsi tuossa tuokiossa.
Up