Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JD SPORTS - onko joku saanut tilaamiaan tuotteita

Feikkifirmako
21.01.2021 |

On tullut tilailtua vuosien varrella vaikka mistä ja vaikka mitä ja aina on tilaamani tuotteet tullut. Poika halus tuolta joulukuussa itsellensä vaatteita, jotka tilasin selvittämättä sen kummemmin firman taustoja, joka oli uusi tuttavuus.

Tilauksen yhteydessä maksoin ostokset joka oli paha virhe. Rahat kelpas mutta vaatteita ei ole näkynyt. Yhteystiedot tuonne ala-arvoiset eli puhelinnumeroa ei ole enkä sinne sellaista spostia ole onnistunut lähettämään, johon olisi vastattu suomeksi. Millaisia kokemuksia teillä muilla tuosta on?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin kengät 3 viikkoa sitten eikä ole näkynyt :(

Vierailija
2/38 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä näyttää olevan myymälöitä ja niiden puhelinnumerot on näkyvillä netissä. Soita ja kysy sieltä. Ainakin eteenpäin osaavat neuvoa jos ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sai viime viikolla rahat takaisin. Puoli vuotta siinä meni. Kannattaa ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Tein myös rikosilmoituksen.

Vierailija
4/38 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin maaliskuun lopussa kengät sieltä, noh ekaan 3viikkoon ei kuulunut yhtään mitään ennen kuin itse vähän kyselin perään... Lopulta kun kengät tuli niin sain kaksi kappaletta toisen jalan kenkiä. Nyt oottelen asiakaspalvelun vastausta... en suosittele

Vierailija
5/38 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 3-4 vkoa ennenkuin kengät tuli. En tilaa enää koskaan.

Vierailija
6/38 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin kengät 9.5 ja nyt seurantalinkki näyttää että ois nyt alankomaissa.. saa nähä tuleeks:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/38 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin 13.5 tuotteen ja sain tekstiviestilöä kaksi viestiä, että tuote on käsiteltävänä varastossamme, toisessa viestissä ilmoitettiin, että ovat keränneet tilauksen ja pakkaavat sen pian. En kuitenkaan usko enää palautteiden ja muiden kokemusten perusteella että saan tuotetta tai ainakaan oikeassa koossa tai muodossa. Jos näin tulee olemaan, haluan saada jokaisen pennin takaisin maksetusta tuotteesta. Jos en saa, niin rikosilmoitusta sitten vaikka kehiin:)

Vierailija
8/38 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin vajaa kuukausi sitten sandaalit. Jo parin päivän jälkeen tuli sähköpostia jossa ilmoitettiin että paketti on matkalla ja on noudettavissa 48h sisällä. Tästä viestistä meni kuitenkin 2 viikkoa ennen kuin oli noudettavissa. Hain paketin ja totesin että sandaalit eivät sovi minulle, joten klikkasin sähköpostin palautus-linkkiä. Täytin tiedot joiden jälkeen selvisi että minun pitäisi itse maksaa palautuksen postikulut 21,50€ jos haluan palauttaa sandaalit joista maksoin 25€!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/38 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni 2 vk saada paketti :D paita oli liian iso mulle ja olisin halunnut vaihtaa pienempään, palautus kummiskin hankalaa, niin en jaksanut alkaa säätää. En tilaa enää uudestaan.

Vierailija
10/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kengät ja sainkin ne, mutta olisin halunnut vaihtaa ne pienempään, laitoin viestiä pariin kertaan asiakaspalveluun, mutta en ole mitään vastausta saanut, todella ala-arvoista toimintaa. Vaihto-oikeuskin on jo umpeutunut. En todellakaan suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/38 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin alkuvuodesta 40 euron alekengät ja PostNord toimitti ne kotiovelleni 4,90 hintaan.

Juuri tein taas tilauksen ja valitsin myymälätoimituksen.

Käytän aina Klarnaa.

Palautus muuten on maksullinen, jos teet sen postin kautta. Myymälään palauttaminen on ilmaista. Itse asun Helsingissä, niin palauttaminen on minulle helppoa, kun myymälöitä on useampikin niillä kulmilla, millä muutenkin liikun.

Itselläni ei siis ole ollut mitään ongelmia ko. firman kanssa.

12/38 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhea firma. Kuriiri on joku outo firma joka käy talon edessä ja ei ilmoita mitään. sen Jälkeen tulee tieto "ei voida toimittaa". Lopulta paketti piti hakea oudosta varastosta 5km päästä. Vaatteet likaisia käytettyjä eli as.palautuksia. Asiakaspalvelu vastaa joko englanniksi tai suomeksi ja ihan asian vierestä.. pari tuntia ja 20 viestiä ja kuvat kun on lähettänyt kolmesti koska he voivat avata vain tiettyjä kuvia tulee viesti "palauta tuotteet" Kannattaa kiertää kaukaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/38 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ TILATKO JD:ltä. Olin lukenut kokemuksia etukäteen ja epäilyttikin tilata, mutta päätin kuitenkin opiskelija-alennuksen vuoksi.

Kaksi viikkoa odotin että tilaukseni lähetettäisiin. Lopulta kun kyselin sen perään kävi ilmi, että tilaukseni on peruttu ja hyvitystä ei oltu "pystytty" minulle tekemään. Kukaan ei ollut kuitenkaan minuun yhteydessä, enkä ollut saanut esimerkiksi sähköpostia tilaukseni perumisesta. Seurasin vielä nettikauppaa tilaukseni tehtyä, niin kyseisiä kenkiä myytiin vielä reilusti yli viikko tilaukseni jälkeenkin. Kuinkahan moni muukin oli siis ostanut ei-oota.

Nyt taistelen hyvityksen kanssa. Alkuperäinen hyvitys oli epäonnistunut, mutta he lupasivat tehdä sen manuaalisesti ja 3-5 arkipäivää menisi että rahat olisivat tilillä. No tämä aika tuli ja meni, joten kyselin uudelleen rahojen perään. Vastauksena että odota 3-5 päivää. Tästä kieltäydyttyäni paljastui taas, että hyvitys ei ollut taaskaan onnistunut ja minun tulisi sopia viikon päähän puhelinaika, jotta saisin rahat takaisin. Oma huumori loppui tähän ja laitoinkin tiukkaa vastausta, joten saa nähdä miten tilanne etenee tästä ja näänkö rahojani milloin.

Vierailija
14/38 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edit: Sain tämän viestin jälkeen puhelun vielä samana päivänä ja rahat tililleni seuraavana päivänä. Maksamastani 104 eurosta sain takaisin kuitenkin vain 101 euroa "valuuttakurssien vuoksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/38 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin n. kuukausi (25/8 2022) takaperin tyttärelleni hupparin ja housut. Maksoin tilauksen heti pankin kautta ja tästä toki saapui tilausvahvistus samalla s-postiin ja rahat tietysti lähtivät tililtäni. Tilaus luvattiin saapuvaksi 8/9 mennessä. Noh, mitään ei ole kuulunut. Olen yrittänyt annetulla seurantakoodilla seurata paketin kiemuroita, mutta kas, saamillani tiedoilla ja s-postillani ei löydy tilausta lainkaan. Kontaktin firmasta sain, kun kävin Trustpilotin sivuilla kommentoimassa ko. firmaa. Samanlaatuisia kokemuksia tuntui olevan muillakin. Mainittakoon, että tähän Trustpilotiin kirjoittamaan kommenttiin tuli heti seuraavana päivänä Jdsportsilta vastaus ja sekin joku koneen lähettämä vakio vastaus: Lähetä meille tietosi tilaiksesta jne. jne. Ok, tuumin, lähetin osoitteeseen tarvittavat tiedot ja vastaukseksi sain saman liturgian, kiitos palautteesta jne. Tälläkään hetkellä minulla ei ole hajuakaan paketistani, koska kukaan ei vastaa, eikä paketin seuranta toimi. Toiste en tuolta mitään tilaa enkä kellekään suosittele. Tytäreni yhä odottelee vaatteitaan. Kusetuksen makua sanon ma.

Vierailija
16/38 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin kengät, tilausvahvistus tuli mutta sen jälkeen ei mitään. Laitoin sähköpostia, englanniksi vastaus jossa oli palautteen anto mahdollisuus ja ilmoitus siitä, ettei tähän sähköpostiin voi vastata. En muista miten sitten onnistuin monen yrityksen jälkeen saamaan viestini sillä tavalla perille, että sain jonkun muun kuin robotin vastauksen. Rahat sain takaisin sen jälkeen, kun oli sovittu puhelu Isosta-Britanniasta seuraavan viikon alkuun, jossa varmistivat että olen oikea henkilö. Sain rahat takaisin, mutta kun Isosta-Britanniasta tuli rahat, niin jäin muutaman hassun euron tappiolle.

En siis suosittele. 

Vierailija
17/38 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä heille missä kerrot tilausnumerosi ja vaadi rahojesi palautusta.

Vierailija
18/38 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa maksaa luottokortilla nettiostokset. Jos tulee ongelmia nettikaupan kanssa niin voi ottaa yhteyttä luottokorttifirmaan. Nettikaupat eivät halua ongelmia luottokorttiyhtiön kanssa niin keskittyvät kusettamaan muilla maksutavoilla maksavia.

Vierailija
19/38 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viestiä heille missä kerrot tilausnumerosi ja vaadi rahojesi palautusta.

Ei onnistu. On laitettu kaikki mahdolliset ja pyydetyt tilauksen tiedot annettuun osoitteeseen. Aina sama vastaus. Kiitetään palautteesta, eikä mitään konkreettista. Kerran vastattiin, että tilaus vastaanotettu, mutta yhä edelleenkään seurantapalvelu ei tunnista tilausta, saatikka mitään tietoa onko tilaus edes tulossa. Koneellinen vastaus kerta toisensa jälkeen eri allekirjoituksella, Jordy, Ann, tms. Selkeää vastausta ei suomen kielellä saa ja huom. Palaute laitettu Jdsportsilta tämän tapaisiin tilanteisiin annettuun osoitteeseen. Noh, eihän tässä vasta ole mennyt kuin 6 viikkoa. Luulenpa kumminkin seuraavan osoitteen johon kirjoitan tästä tapauksesta kuuluvan kuluttaja asiamehelle.

Vierailija
20/38 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika mutta todella pettynyt. Tilasin pojalle kahdet kengät toiset oli sopivat, toiset pitäisi palauttaa. Kävin tänään postissa olisin tehnyt palautuksen, mutta palautus olisi maksanut muistaakseni 25 €.

Joo, olisi pitänyt tutustua asiaan ennen tilausta mutta enpä olisi uskonut että tällaisiakin firmoja on.

Kauppaan voisi tosiaan palauttaa ilmaiseksi mutta ei täällä Turussa ole sellaista lähimaillakaan.