Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä vaikea asiakas, miksi et voi toimittaa vaadittavia asiakirjoja

Vierailija
20.01.2021 |

Asiasi ei etene, ennen kuin saamme asiakirjat a, b tai c. Miksi siis toimitat asiakirjan x? Se, että kiroilet ja uhkailet somekirjoituksilla ei saa asiaasi etenemään, pikemminkin saa hidastumaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasi ei myöskään etene sillä, että riehut niin, että kanssasi asioimiseen tarvitaan vartijat työntekijöiden turvaksi. 

Vierailija
2/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä epäammattimaisena ilmoitat itse asiasta anonyymisti keskustelupalstalla? Job well done!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä epäammattimaisena ilmoitat itse asiasta anonyymisti keskustelupalstalla? Job well done!

Osuiko?

Vierailija
4/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä epäammattimaisena ilmoitat itse asiasta anonyymisti keskustelupalstalla? Job well done!

Ilmoitat asiasta? It siims laik juu häv tu vörk on joor riiding skills.

Vierailija
5/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Kelassa niin johtuisiko siitä, että työntekijät pyytävät ylimääräisiä liitteitä liikaa, vaikka niihin ei ole perustetta. Kelan ohjeet ovat myös usein epäselvät.

Vierailija
6/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap käyttäydy epäammattimaisesti, kun aloituksesta ei voi päätellä edes sitä missä hän on töissä.

Sama ongelma omissa töissäni. Turhaa kuluu aikaa pyyntöihin ja perusteluihin, kun en_vaan_pysty tekemään päätöstä ilman tarvittavia asiakirjoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivusta vastaan, että jos asiakaspalvelussa otat itse aggressiivisen asenteen hankalaa asiakasta kohtaan viet viimeisetkin mahdolllisuudet saada hankalaa asiakasta ymmärtämään asiasi.

Jouduin itse hyvin vaikeaan tilanteeseen yrityksessä x, jossa asiani otti hoitaakseen yksikön päällikkö. Se oli haaste heillekin. Mutta se, että kyseinen päällikkö suhtautui minuun heti hankalana asiakkaana ymmärtämättä miten paljon tein töitä pystyäkseni hankkimaan tarvittavat paperit ei mennyt perille. Lisäksi hän  toisti papukaijan tavoin yrityksen juristin neuvot, vaikka viisainta olisi ollut päästää juristi puhumaan suoraan kanssani.  Päällikkö kun ei itse sisäistänyt, miten ne neuvot olivat ristiriidassa keskenään. 

Lopulta minä en tehnyt muuta kuin huusin päällikölle tapaamisemme aikana. Hän onneksi älysi uhata juristilla ja joka tuli paikan päälle, jolloin saimme asiaan järkeä ja asiat menemään eteenpäin. 

Päällikkö oli niin tunteittensa vanki, ettei hän yksinkertaisesti kyennyt hoitamaan työtään ja käyttäytyi hyvin lapsellisesti. Älä siis lankea samaan. Tee työsi, mutta älä ota henkilökohtaisesti,

Vierailija
8/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivusta vastaan, että jos asiakaspalvelussa otat itse aggressiivisen asenteen hankalaa asiakasta kohtaan viet viimeisetkin mahdolllisuudet saada hankalaa asiakasta ymmärtämään asiasi.

Jouduin itse hyvin vaikeaan tilanteeseen yrityksessä x, jossa asiani otti hoitaakseen yksikön päällikkö. Se oli haaste heillekin. Mutta se, että kyseinen päällikkö suhtautui minuun heti hankalana asiakkaana ymmärtämättä miten paljon tein töitä pystyäkseni hankkimaan tarvittavat paperit ei mennyt perille. Lisäksi hän  toisti papukaijan tavoin yrityksen juristin neuvot, vaikka viisainta olisi ollut päästää juristi puhumaan suoraan kanssani.  Päällikkö kun ei itse sisäistänyt, miten ne neuvot olivat ristiriidassa keskenään. 

Lopulta minä en tehnyt muuta kuin huusin päällikölle tapaamisemme aikana. Hän onneksi älysi uhata juristilla ja joka tuli paikan päälle, jolloin saimme asiaan järkeä ja asiat menemään eteenpäin. 

Päällikkö oli niin tunteittensa vanki, ettei hän yksinkertaisesti kyennyt hoitamaan työtään ja käyttäytyi hyvin lapsellisesti. Älä siis lankea samaan. Tee työsi, mutta älä ota henkilökohtaisesti,

Olen asiakkaalle ilmoittanut heti, että tarvitsemme asiakirjan a, b tai c. Asiakas toimitti asiakirjan x, johon vastasin, ettemme hyväksy kyseistä asiakirjaa, vaan hyväksyttävät asiakirjat ovat a, b tai c. Tämän jälkeen asiakas toimitti asiakirjan y, jota emme myöskään hyväksy. Mielenkiinnolla odotan asiakirjaa z.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sivusta vastaan, että jos asiakaspalvelussa otat itse aggressiivisen asenteen hankalaa asiakasta kohtaan viet viimeisetkin mahdolllisuudet saada hankalaa asiakasta ymmärtämään asiasi.

Jouduin itse hyvin vaikeaan tilanteeseen yrityksessä x, jossa asiani otti hoitaakseen yksikön päällikkö. Se oli haaste heillekin. Mutta se, että kyseinen päällikkö suhtautui minuun heti hankalana asiakkaana ymmärtämättä miten paljon tein töitä pystyäkseni hankkimaan tarvittavat paperit ei mennyt perille. Lisäksi hän  toisti papukaijan tavoin yrityksen juristin neuvot, vaikka viisainta olisi ollut päästää juristi puhumaan suoraan kanssani.  Päällikkö kun ei itse sisäistänyt, miten ne neuvot olivat ristiriidassa keskenään. 

Lopulta minä en tehnyt muuta kuin huusin päällikölle tapaamisemme aikana. Hän onneksi älysi uhata juristilla ja joka tuli paikan päälle, jolloin saimme asiaan järkeä ja asiat menemään eteenpäin. 

Päällikkö oli niin tunteittensa vanki, ettei hän yksinkertaisesti kyennyt hoitamaan työtään ja käyttäytyi hyvin lapsellisesti. Älä siis lankea samaan. Tee työsi, mutta älä ota henkilökohtaisesti,

Etpä itsekään aikuismaisesti käyttäytynyt, kerta aloit huutamaan.