Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syöttekö porkkanalaatikkoa muulloin kuin jouluna?
13.01.2021 |
Tekisi mieli tehdä sitä, kun tarpeetkin löytyy. Minkä kanssa syötte sitä, jos syötte muulloin kuin jouluna?
Kommentit (2)
Ei missään nimessä. Ne kolme pakollista päivää vuodessa riittävät. Itse asiassa tänä vuonna jätettiin porkkanalaatikko kokonaan pois.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vain, jos sen jämiä sattuu olemaan pakkasessa. Syön sitä silloin pakastettujen joulukinkun jämien kanssa, mutta muukin possunliha sopii hyvin.