Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telian asiakaschatti taas jumissa.

Vierailija
11.01.2021 |

Olen jo maksanut tilauksen viime vuoden puolella mutta sitä ei kuulu. Eikä kuulu kyllä mahdollisuutta kysellä tilaukseni tai rahojeni perään. Onko muilla tätä ongelmaa?

Kommentit (1)

1/1 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Asiakaspalvelumme on tässä tilanteessa oikea paikka kysellä mistä tämä johtuu, onko tuote varastosta loppunut ja koska sitä on odotettavissa lisää. Asiakaspalvelumme tavoitat juurikin vaikka Minun Telian -chatistä, puhelimitse tai vaikka ihan Twitterissä ja Facebookissa yksityisviestillä. Jos chatti on nyt ruuhkautunut suosittelen hihkaisemaan vaikkapa Twitteriin tai Facebookiin sivuillemme asian selvittämiseksi. :) //Minna

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi