Lue keskustelun säännöt.
Telian asiakaschatti taas jumissa.
11.01.2021 |
Olen jo maksanut tilauksen viime vuoden puolella mutta sitä ei kuulu. Eikä kuulu kyllä mahdollisuutta kysellä tilaukseni tai rahojeni perään. Onko muilla tätä ongelmaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moikka! Asiakaspalvelumme on tässä tilanteessa oikea paikka kysellä mistä tämä johtuu, onko tuote varastosta loppunut ja koska sitä on odotettavissa lisää. Asiakaspalvelumme tavoitat juurikin vaikka Minun Telian -chatistä, puhelimitse tai vaikka ihan Twitterissä ja Facebookissa yksityisviestillä. Jos chatti on nyt ruuhkautunut suosittelen hihkaisemaan vaikkapa Twitteriin tai Facebookiin sivuillemme asian selvittämiseksi. :) //Minna
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.