Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Makaronilaatikkoon raakoja makaroneja?
20.12.2020 |
Nyt laiskottaa! Otin aamulla sulamaan paistettua jauhelihaa ja ajattelin tehdä makaronilaatikon. En vaan millään jaksaisi keittää makaroneja! Voinko laittaa ne raakana vuokaan jauhelihan ja munamaidon kanssa? Pitääkö maitoa laittaa enemmän?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nestettä kannattaa tosiaan laittaa enemmän, mutta raa'at makaronit kypsyvät kyllä oikein hyvin uunissa. Laittaisin itse suunnilleen litran nestettä 5-6 desiin kuivaa pastaa.