Miten OP:lla on jatkuvasti jotain ongelmia?!
Alkaa ilmeisesti kohta olla pankin vaihto edessä, kun ei voi yhtään luottaa, että Osuuspankin hommat toimii.
Syksyllä olin ostamassa junalippua netistä. Klikattuani pankin josta maksan, tuli ilmoitus että ei onnistu. Ei siis kyseessä oman tilini ongelma, koska en päässyt edes tunnuksiani syöttämään. En muista kuinka kauan tästä meni, viikko ehkä, kun olin ostamassa verkkokaupasta vaatteita ja sama homma. Ei onnistunut hetkeen.
Muutama viikko sitten olin kirjautumassa Kantaan, kun tunnistautuessa tunnukset syötettyäni sivu latasi ja latasi, kunnes ilmoitti ongelmasta eli en päässyt sivuille.
Nyt yritän maksaa nettipankissa ja pääsen kyllä syöttämään laskun tiedot, mutta "palvelussa tapahtui tekninen virhe". No jaaha, ei yllätä!
Onko OP:lla nyt viime kuukausina ollut muillakin ongelmia, vai onko nyt minun tunnuksissa sittenkin jotain häikkää?
Kommentit (19)
Ei mulla ole ollut mitään ongelmia.
Välillä ei onnistu ensimmäisellä kerralla maksaminen. Kun menee sivulta pois ja koettaa uudelleen, toimii.
Tein virheen ja avasin toisen tilin itselleni Nordean tilin lisäksi. No minnekäs muualle kuin OP:lle. Ja voi víțtu että se oli elämäni valtavin virhe. Toistuvia laskuja katteettomuusilmoituksista, tilin lopetusta ei voinut hoitaa netissä, ei puhelimessa, lähi-OP suljettuna, ajokortti ei kelpaa, pitää olla henkilökortti tai passi... 😴 Lopulta sain ajanvarauksella ajan tuohon lähi-Osuuspankkiin ja poikkeuksellisesti hyväksyivät ajokortin henkkariksi. Aivan ihana tunne kun pääsin eroon siitä pas.kasta, en enää ikinä avaa tiliä yhtään minnekään toiseen pankkiin. Nordea ei ole täydellinen sekään, mutta paras minulle.
Oli aivan hirveät kuukaudet OP:n vankina.
Mulla toiminut OP ihan moitteetta, aina.
Juu, ei se pankkia vaihtamalla kummene. Jokaisella on aina jotain.. Nykyään sitten vielä vähän väliä jommalla kummalla pankilla verkkopankin- tai korttiostojen kanssa katkoksia päivityksistä johtuen. Meidän taloudessa on niin Nordean, kuin OP:n palvelujen käyttöä ja aika ajoin molemmissa ongelmia ja käyttökatkoja milloin mistäkin syystä. OP:n eduksi täytyy sanoa, että ennalta suunnitellut verkkopankin tai korttimaksujen käyttökatkot ajoittuvat usein yöaikaan ja loppuvat monesti aiemmin mitä ennalta on ilmoitettu. Nordealla oli tässä huoltokatkos joka kesti yön ja jatkui pitkälle seuraavaan päivään korttimaksujen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toiminut OP ihan moitteetta, aina.
Minullakin tähän syksyyn asti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla toiminut OP ihan moitteetta, aina.
Hyvä pankki on. Ei valitettavaa. 100% toimii.
Op verkko kaatunut taas:) Alkaa olla viikottaista.
Ja nyt OP:n sijoituspalvelut alhaalla....
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt OP:n sijoituspalvelut alhaalla....
Mobiilissa toimii ainakin ok. Kannattaa muutenkin ottaa mobiilitunniste käyttöön niin ei ole pankeista riippuvainen noissa tunnistautumisissa. PayPal ja MobilePay toimivat hyvin verkko-ostoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta pankin vaihto. Sama se on ainakin Nordealla ja Danskella. S-pankista ei ole kokemusta
S-pankilla ei ole ollut kertaakaan ongelmia itselläni. OP:llä oli useasti, mutta nykyisin siirrän vain rahaa OP:stä S:ään pari tonnia kerrallaan, jotta maksut hoituvat sujuvasti. OP:stä en viitsi maksaa enää suoraan mitään.
Itselläni ollut op ja nordea vuosia. Juuri yritän kolmatta kuukautta päästä eroon siitä nordeasta kun on niin huono. Hemmetin mahdotonta heille edes sulkea tiliä onnistuneesti asiaakkaan pyynöstä.
Olen tyytyväinen op:n palveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei se pankkia vaihtamalla kummene. Jokaisella on aina jotain.. Nykyään sitten vielä vähän väliä jommalla kummalla pankilla verkkopankin- tai korttiostojen kanssa katkoksia päivityksistä johtuen. Meidän taloudessa on niin Nordean, kuin OP:n palvelujen käyttöä ja aika ajoin molemmissa ongelmia ja käyttökatkoja milloin mistäkin syystä. OP:n eduksi täytyy sanoa, että ennalta suunnitellut verkkopankin tai korttimaksujen käyttökatkot ajoittuvat usein yöaikaan ja loppuvat monesti aiemmin mitä ennalta on ilmoitettu. Nordealla oli tässä huoltokatkos joka kesti yön ja jatkui pitkälle seuraavaan päivään korttimaksujen osalta.
Nordealla tosiaan on kaikenlaisia ylläpitotöitä/päivityksiä jatkuvasti etenkin etutilien osalta. Pistelee vihaksi välillä mutta rauhoittelen itseäni sillä ajatuksella että "parantavat tietoturvaa". Ehkä näin onkin ja hyvä jos parantavat. Onhan noita verkkohyökkäyksiä ihan jatkuvasti joka paikkaan. Pidän aina reilun summan käteistä kotona varalla jos sattuu ettei kortti tai verkkopankki toimikaan niin ei ole heti päivässä pulassa vaan pärjää vaikka kuukauden. Yöllä Nordeakin yleensä päivittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt OP:n sijoituspalvelut alhaalla....
Mobiilissa toimii ainakin ok. Kannattaa muutenkin ottaa mobiilitunniste käyttöön niin ei ole pankeista riippuvainen noissa tunnistautumisissa. PayPal ja MobilePay toimivat hyvin verkko-ostoksissa.
Ei toimi, kaupat eivät mene läpi. Jäävät ikuisiksi ajoiksi roikkumaan.
Kyl vaan, OP:lla on vuoden parhaana nousupäivänä jälleen ongelmia.
Koska näistä voi pyytää palautusta? Alkaa suoraan sanoen ottaa päähän. Vuoden sisällä menetetty 2400€:n nousut.
Op:n virheilmoitukset tulevat PDF-muodossa ja näkyvät ainoastaan verkkoversiossa. WTF?
2002 much?
Ei auta pankin vaihto. Sama se on ainakin Nordealla ja Danskella. S-pankista ei ole kokemusta