Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon firma voi rahastaa paketin uudelleenlähetyksestä?

Vierailija
12.11.2020 |

Unohdin noutaa pakettiautomaatista tilaamani tuotteen ja pakettini palautui takaisin yritykselle. Soitin asiakaspalveluun ja voivat postittaa sen uudelleen. Vaihtoehtoja oli kaksi; joko laittavat sen heti postiin ja maksan 30e postikuluja tai laittavat sen seuraavan tilaukseni yhteydessä (minulle tulee firmasta siis tuote parin kk välein), ja maksan 15e postikuluja. Ensinäkin jos se tulee samassa paketissa toisen tuotteen kanssa, luulisi että tulee samoilla kuluilla kun sekin. Toisekseen normaalisti maksan 10e joka lähetyksestä postimaksuja, niin miten voi olla, että tässä palautettavassa paketissa rahti onkin normaaliakin suurempi? Kysyin tätä useampaan kertaan, mutta aspa vaan toisteli, että "meille tulee tästä rahtikuluja". Mitään muuta ei osanut selittää hinnan perusteista. Maksan siis seuraavan tilauksen yhteydessä rahtikuluja yht 25e. Kyseessä kuitenkin pakettiautomaatin S-lokeroon mahtuva pikku paketti. Voiko firma rahastaa tällaisia summia muka rahtikuluina? Ärsyttää periaatteesta tällainen asiakkaan törkeä rahastus. Taidan lopettaa asioinnin koko puljussa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut joka tässä on törkeä, olet sinä.

Jätät tilaamasi tuotteen huolimattomuuttasi hakematta.  Ensinnäkin ovat jo joutuneet maksamaan  palautuneen paketin palautuskulut ja käyneet tai vastaanottaneet palautuneen paketin ja joutuvat joka tapauksessa pyörittelemään pakettiasi jonkin aikaa. 

Jos lähettävät sen sinulle uudestaan joutuvat tekemään uudet pakettikortit ja hoitamaan omat lähetysjärjestelynsä ja seurantansa uudestaan pakettisi osalta. Jos lähettävät jonkin muun lähetyksen mukana niin säästävät vähän näissä kuluissa.

Luuletko sinä tosiaan, että siellä on joku joka ihan hyvää hyvyyttään ja silkasta mielenkiinnosta niitä paketteja roudaa edestakaisin. Ärsyttää tuommoiset narisijat, Todennäköisesti ovat vain tyytyväisiä jos todellakin lopetat asiakkuutesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla